سلام.

من دو سال پیش عاشق استادم شدم و حتی پارسال به خودشم گفتم اما اون خیلی محترمانه پیشنهاد ازدواج منو رد کرد... اینقد دوسش داشتم که حتی بعد دو سال هم فراموشش نکردم... اما الان  خواهرش زنگ زده خونمون و اجازه خواسته بیان واسه خواستگاری... من با وجود 14 سال اختلاف سنی و خیلی چیزای دیگه و حتی اینکه مجبورم از خیلی از آرزوهام بگذرم و زود بچه دار بشم و ارشدمو بذارم واسه چند سال دیگه و... دوسش دارم.

اما قضیه اینه که من از تمام وقایع زندگی اون خبر دارم و اون فکر میکنه من هیچی نمی دونم...من حتی از تمام روابط نامشروعی که داشته و حتی اینکه با کیا بوده و چقد بوده و...خبر دارم ....از تمام سختیایی که کشیده،از سلیقش و حتی خیلی از اخلاقیاتش با خبرم چون این دو سال فقط دنبا جمع کردن اطلاعات درموردش بودم...

حالا سوالات من اینه:

1- با توجه به اینکه اون فکر میکنه من هیچی در موردش نمی دونم و من طوری وانمود کردم که اون پاک ترین مرد روی زمینه.به نظرتون به این روال ادامه بدم یا اینکه بهش بفهمونم که میدونم چیکاره بوده؟

2- یکی از اقوام مشترکمون همش بهم گوشزد میکنه که با اون ازدواج نکنم و چون من 23 سالمه نمی تونم از پس اون بربیام و باید بذارم که یه نفر که از من پخته تره باهاش ازدواج کنه...این درصورتیه که خود استادم همیشه سر کلاس بهم می گفت سیاست مدار و اینکه منو تنها کسی میدونست که نمی تونست  خواسته هامو رد کنه و بهم بگه نه..

حالا من بعد دو سال نسبت به قبل سردتر شدم و حتی یه ماهه قبل یه خواستگار داشتم که به طور جدی روش فکر میکردم.

به نظرتون به حرف فامیلمون گوش بدم و ردش کنم؟ اون حتی واسه پشیمون کردن من بهم پییشنهاد داد با برادرش ازدواج کنم...

3- اگه بخوام جواب مثبت بدم چه حیله ای به کار ببرم که خانوادم تو تحقیقات از گذشتش با خبر نشن؟ خودم میگم که روزی که بابام می خواد بره دانشگاه تحقیق خودمم باهاش برم و کاری کنم که فقط با دوستای صمیمی اون که باهاش خوبن حرف بزنه...به نظرتون خوبه؟

لطفا بهم توهین نکنین...من در تمام طول عمرم فقط با یه پسر 9 ماه به صورت تلفنی دوست بودم که هیچ وقتم ندیدمش.از وقتیم که این استادمو دیدمو عاشقش شدم همیشه تو ذهنم باهاش بودم و توی خیالم باهاش همه کاری کردم به خاطر همین نمیتونم به کس دیگه فکر کنم...حتی نمی خوام ذهنم هرزه باشه...

منتظر نظراتون هستم.

ممنون.


مرتبط با ازدواج با استاد دانشگاه :

نظر شما در مورد ازدواج با استاد دانشگاه

دو سال پیش به استادم علاقمند شدم، نمی تونم فراموشش کنم

عاشق یکی از اساتیدم شدم

یکی از اساتید مون خیلی بد بم نگاه میکنه

چیکار کنم تا تمایل به استادم رو از قلبم خارج کنم ؟

مدام به یکی از اساتید دانشگاهمون فکر می کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)