سلام
من دانشجو هستم و از شما عزیزان کمک میخوام من با وجود اینکه تو کلاسمون خیلی دخترای خوشگل تر ازمن هست وحتی خوشتیپ تر با ارایشای انچنانی و من ی دختر متوسط از لحاظ چهره و قیافه اما مدتی هستش ک یکی از استادامون خیلی بد بم نگاه میکنه ضمن اینکه مجرده و خیلیم خوشگله و با یه خانواده سطح خیلی بالا. هرجاک میرم این استادمون خودشو جلوم ظاهر میکنه نمیدونم چرا. تا حالا چن بار بچه ها بم تیکه انداختنو میگن خر شانس ببین خدا چی رو به کیا میده.من خیلی خجالتیم تا حالا هرچی بچه ها گفتن نتونستم جوابشونو بدم فقط همش گریه میکنم تو تنهاییام اخه مگه من چیکار کردم ک بچه ها اینو میگن چیکار کنم تو رو خداکمکم کنید منظور استادمون از این نگاه کردنا چیه؟

مرتبط با ازدواج با استاد دانشگاه :

نظر شما در مورد ازدواج با استاد دانشگاه

دو سال پیش به استادم علاقمند شدم، نمی تونم فراموشش کنم

عاشق یکی از استادام شدم

عاشق یکی از استادام شدم

چیکار کنم تا تمایل به استادم رو از قلبم خارج کنم ؟

مدام به یکی از استادای دانشگاهمون فکر می کنم

دو سال پیش عاشق استادم شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)