سلام

یه مسئله ای هست، اینکه بعضی از خانواده ها با درس خوندن دختران شون مخالف هستند، متأسفانه منم قربانی همین طرز فکر شدم و با بی میلی درسم رو ول کردم. 

دختر وقتی به مقطع راهنمایی پا می ذاره نمی ذارن ادامه بده میگن دیگه بزرگ شده نمی تونیم تنها بفرستیمش باید حتما یکی همراهش بیاد و بره. شما که دارید حرف هام رو می خونید به نظرتون خانواده ها حق دارن که توو این زمونه نذارن دختران شون ادامه تحصیل بدن؟

یا اینکه فک می کنید از روی نادانی و نا آگاهیه که چنین طرز فکری دارن و باعث آینده دختران شون میشن؟ بماند که چه استعدادهایی چه توانایی هایی قربانی همین طرز فکر شده،؟؟ من یکی آب از سرم گذشته که بخوام دوباره برگردم به درسم. 

ولی بیایین شما آقایون کمتر مزاحم ناموس مردم بشید بیایین خودمون از خودمون شروع کنیم، تا جامعه امنیت داشته باشه و خانواده ها با خیال راحت دختر هاشون رو بفرستن پی درس. امیدوارم حرف هام رو فهمیده باشین و آقایون جبهه گیری نکنن که چرا فقط ما رو خطاب قرار دادی خودتون بهتر همجنس هاتون رو می شناسید و بیشتر بدبختیه ما دخترها به خاطر بعضی از شماهاست

 

مرتبط:

 

از دانشگاه خسته شدم، می خوام ترک تحصیل کنم

شما نظرتون راجع به دختر دیپلمه چیه؟

دخترم، دو دلم که ادامه تحصیل بدم یا ترک تحصیل کنم؟

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

بعد از چند سال ترک تحصیل ، الان دوباره میخوام ادامه تحصیل بدم

می خوام ترک تحصیل بکنم

ادامه تحصیل شانس ازدواج یک دختر رو کم می کنه یا زیاد ؟

تحصیلات بالای دخترها یه مانع برای ازدواجشون حساب میشه ؟

انگیزه ی دخترانی که ادامه تحصیل رو به ازدواج ترجیح میدن چیه ؟

دختر تحصیل کرده ای هست که خونه داری رو ترجیح بده ؟

بحث در مورد تحصیلات خانم ها و آثار آن در جامعه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تحصیل دختران (۹ مطلب مشابه)