سلام

می خوام یه نظر سنجی انجام بدم

می خوام بدونم نظرتون راجع به پوشش خانم ها تو خونه چیه؟ 

من به شخصه زیاد رعایت نمی‌کنم با اینکه بیرون خیلی رعایت می‌کنم و چادریم هستم ولی تو خونه 180 درجه تغییر می‌کنم خیلی هم گرمایی هستم و اهل آرایشم هستم. من 19 سالمه و دو تا خواهر 25 و 34 ساله و یه برادر 36 ساله دارم که دو تا بزرگترا متاهل هستند من چون بچه‌ی آخرم دیگه حکم بچه‌ی اون بزرگان رو دارم برای همین از اولم جلوشون راحت بودم حالا که بزرگ شدم همچنان جلوی برادرم تاپ و دامن کوتاه می پوشم 

یه نفر راجع به پایان نامش بهم گفت که موضوعش حجاب در برابر محارم بود گفت که احادیث این طور بوده که باید لباس آستین تا آرنج و شلوار تا مثلاً یکم بالای مچ جلوی محارم بپوشیم (یه جوری شبیه حالت وضو میشه به نظرم) منم بیشتر رعایت می‌کنم

می خوام بدونم یعنی تا الآن گناه کردم؟ رابطه‌ی منو برادرم خیلی صمیمیه از همه بیشتر من و اون با هم صمیمی هستیم یعنی ممکنه به گناه افتاده باشه یا مثلاً هنوزم که ازدواج کرده به گناه بیفته؟: (من و اون همیشه سعی می‌کنیم بهترین لباس هام رو برای همدیگه بپوشیم حتی الآن که ازدواج کرده)



مرتبط:

مگه خواهر محرم نیست؟

چطور به خواهرم بفهمونم که با پوشش در خونه اذیت میشم؟

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

نحوه پوششم تو خونه جلوی دختر چهار ساله ام باید چه جوری باشه ؟

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

زن داداشم حجابش رو رعایت نمیکنه

میخوام تو خونه خوش پوش و آراسته باشم

متاسفانه مادرم حجاب و حیای مناسبی نداره

دو قطبی رعایت یا عدم رعایت پوشش و رفتار شرعی در مهمانی ها

در چه حدی باید جلوی پدرمون حجاب داشته باشیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)