سلام به دوستان خانواده برتر

من مادر دو دختر ۳ و ۵ ساله هستم. من دو تا برادر دارم که وقتی دختر خونه بودم، مجرد بودند و به خاطر اون ها خیلی از مسائل رو رعایت میکردم. البته گله و حسرتی ندارم چون برای خدا، این (به ظاهر) محدودیت ها رو به جون خریدم و مطمئنم به نفع خودم و برادرهام بوده، اما الان اوضاع برای دخترهام کاملا متفاوته، چون برادری ندارند که بخوان خیلی مواظب رفتار و پوشش شون باشند.

حالا من می‌خوام که دخترهام تو خونه راحت باشن، هم از نظر پوشش و هم از جهاتی که اگر برادر داشتن محدودیت هایی داشتند، البته این حق آزادی ها رو فقط در برابر خودم و پدرشون قائلم، حتی در مقابل محارمی مثل دایی و عموهاشون هم نه.

این رو هم می‌دونم که باید توجه داشت که این موضوع، روی حجاب و رفتارشون در برابر نامحرم تاثیر نذاره. اما یک دختر مملو از حس جلوه گری و نشون دادن زیبا بودنشه، می‌خوام یه کمی از این احساساتش با دادن این آزادی ها تو خونه تخلیه بشه.

به نظرتون دادن حق این آزادی ها کار درستیه؟ حدود این آزادی ها چقدر باید باشه؟


مرتبط:

مگه خواهر محرم نیست؟

چطور به خواهرم بفهمونم که با پوشش در خونه اذیت میشم؟

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

نحوه پوششم تو خونه جلوی دختر چهار ساله ام باید چه جوری باشه ؟

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)