سلام  ذوستان

 دختری هستم 25 ساله که 2 سال از ازدواجم میگذره. سوالم در مورد اندامم است . راستش نمی دونم چطور بگم  واقعا شرمنده دوستان ببخشید من معذرت میخوام ....قدم 167 است و وزنم 71 کیلو  کمر باریک و اصلا شکم ندارم  منتها پایین تنه ام مقداری بزرگه و دوباره از ران به پایین کاملا خوبه .

همسرم واقعا اندامم رو دوس داره اما دوستان و فامیل و گاها هم دانشگاهیام (تحصیلات تکمیلی) بهم میگن باسنت بزرگه و زشته و این حرفا الان واقعا ناراحتم یه مدته کلا بهم ریختم اعصابم داغون شده. 

هنوز بعد 2 سال از ازدواج و 3 سال از آشنایی با همسرم می گذرد به خاطر اندام و نوع پوشش و قیافه مزاحم هایی دارم . به نظرتون لاغر کنم ؟ ورزش خاصی هست برای کوچک کردن باسن؟

ممنون میشم کمک کنید.


مرتبط :

با این مانتوهای جلو باز چی قراره به سر نوجوون ها بیاد؟

آیا تحریک شدن با صحبت کردن عادی با یک دختر عادیه؟

مگه میشه پسری با یه SMS تحریک بشه؟!

کارم گناهه و دارم باعث تحریک پسرا میشم ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

پسران با دیدن حرکات یه دختر رشته پارکور تحریک میشن ؟

آقایون، ممکنه زنی از نظر شما زیبا باشه ولی تحریک کننده نباشه؟

آیا کوتاه یا بلند بودن مانتو رو تحریک آقایون تاثیر داره؟

کفش پاشنه بلند خانم ها باعث تحریک آقایون میشه ؟

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

چرا تارهای موی زن تحریک آمیزند برای مردها؟

نقش حجاب زنان در جذاب شدن آن ها برای مردان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده

مردان از صدای خنده ی دختر تحریک میشن؟

تو تاکسی اگه بدنم به یه مرد بخوره اون تحریک میشه ؟

خدایا منو ببخش که با پوششم باعث تحریک آقایون می شدم

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

آیا پزشک با دیدن اندام من تحریک میشه ؟

چه بپوشیم که شما آقایون تحریک نشید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)