سلام دوستان

لطفا منو کمک کنید

من یه دختر هیجده ساله ام از خودم تعریف نمیکنم اما خدا بهم لطف کرده و از زیبایی برخور دارم هم چهره هم اندام اینو میگم که بدونید مشکلی در ظاهرم ندارم.

خانوادم وضع مالی خوبی دارن و کلا همه چی خوبه اینم بگم که من چادریم مدتی پیش یکی از دوستای مامانم منو واسه پسرش خواستگاری کرد خانواده من اول مخالف بودن اما الان کاملا راضی شدن چون فهمیدن پسره از همه نظر شغلی مالی اخلاقی واقعا عالیه، خود پسر هم از من خوشش اومد

اما حالا دیگه از اون خانواده خبری نیست.  باورتون نمیشه مادرش هر روز زنگ میزد خونه ما تا با مادرم بحرفه هر جا مامانمو میدید کلی نگهش میداش تا راضی به این وصلتش کنه حتی ما رو به خونشون دعوت کردن و خیلی خیلی ازمون استقبال کردن تقریبا هفته ای یه بار میومدن دمه خونمون واسه گرفتن جواب.

 اما الان که ما راضی شدیم حتی مامانم برام لباس خواستگاری خریده از اونا دیگه خبری نیس و پیگیر نیستن چند بار هم که ما رو بیرون دیدن عادی برخورد کردن انگار نه انگار که خواستگاری کردن این قضیه خیلی رو من تأثیر گذاشته واقعا افسردگی گرفتم اعتماد به نفسم خیلی کم شده بیشتر فامیلامون قضیه رو میدونن و حالا منتظر ادامه ماجران خیلی از همه خجالت میکشم آخه چرا اینجوری شد همش گوشم به زنگه که اونا تماس بگیرن با اینکه میدونم خیلی موقعیت های بهتر در آینده دارم اما واقعا ذهنم همش درگیره این موضوع که چرا خواستگارم پشیمون شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) منصرف شدن خواستگار (۱۵ مطلب مشابه)