سلام من بخاطر مشکل سینه از ازدواج میترسم اگه میتونید راهنماییم کنید من از وقتی به سن بلوغ رسیدم بخاطر سینه هام خیلی خجالت میکشیدم و همیشه کمی به جلو خم شده راه میرفتم تا معلوم نشه از سوتین استفاده نمیکردم.

 الان افتادگی سینه دارم تازه یه 10 کیلویی لاغر شدم بدتر هم شده خودم که خوشم نمیاد حاضر هم نیستم برم جراحی 29 سالمه لطفا کمکم کنید بگید چکار کنم افتادگی کمی بهتر بشه و اگه شما ببنید همسرتون این مشکلو داره چکار میکنید؟


مرتبط:

ایروبیک باعث افتادگی یا شل شدن سینه ها میشه؟

افتادگی سینه چند درصد با بدن سازی و ورزش اصلاح میشه؟

سینه هام از لحاظ اندازه خیلی متفاوت هستند

عدم تناسب سینه ها آزارم میده

سینه هام حدود دو سایز با هم اختلاف اندازه دارن

باید به خواستگارم بگم که سایز سینه هام با هم فرق داره ؟

کوچک بودن نوک سینه های یه دختر بعد از ازدواج مشکل ساز میشه ؟

سینه سمت راستم از سینه سمت چپم خیلی بزرگتره

ترس از ازدواج به خاطر نامتقارن بودن سینه ها