سلام
من یه مشکلی دارم البته شایدم مشکل نیست دکتر که اینو گفت . این هست که یکی از سینه های من از اون یکی کوچکتره و اگر خواستگار بیاد میخوام بهش بگم چون نمیخوام بعدا مشکلی پیش بیاد واقعا این مسئله عذابم میده . و واقعا هم نمیدونم چطور بگم . آدم کم رویی هم هستمم .ولی خودم حس میکنم لازمه بدونه
نمیدونم چقدر این مسئله مهمه
ترو خدا راهنماییم کنین دیوونه شدم
فقط آقا پسرا بگن بله یا خیر لطفا


مرتبط:

عدم تناسب سینه ها آزارم میده

سینه هام حدود دو سایز با هم اختلاف اندازه دارن

کوچک بودن نوک سینه های یه دختر بعد از ازدواج مشکل ساز میشه ؟

سینه سمت راستم از سینه سمت چپم خیلی بزرگتره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)