سلام من ی دختر 18 ساله هستم حدود 2 ساله متوجه شدم یکی از سینه هام از اون یکی بزرگتره این موضوع خیلی ازارم میده و به شدت اعصابم رو ریخته به هم و همش استرس دارم که وقتی که ازدواج کردم و همسرم سینه هامو دید چه عکس العملی نشون میده از طرفی خجالت میکشم به کسی بگم چون دوست ندارم حتی مادرم این عیبم رو بدونه خواهش میکنم راهنماییم کنید ایا راهی یا ورزشی وجود داره که بشه باهاش سینه بزرگ رو کوچک کرد یا برعکس کوچیکه رو بزرگ کرد؟ لطفا راهنماییم کنید


مرتبط:

سینه هام حدود دو سایز با هم اختلاف اندازه دارن

باید به خواستگارم بگم که سایز سینه هام با هم فرق داره ؟

کوچک بودن نوک سینه های یه دختر بعد از ازدواج مشکل ساز میشه ؟

سینه سمت راستم از سینه سمت چپم خیلی بزرگتره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)