بچه ها فرض کنین یه غریبه برای پسرای فامیل شون دنبال دختر میگرده. (واسه ازدواج).
تو اینجور شرایط مادر من چطوری میتونه منو بهشون پیشنهاد بده؟

آخه چند وقت پیش یه خانوم غریبه ای بیرون به مامانم میگه: دختر خوبی میشناسی بهم معرفی کنی؟ واسه یکی از فامیلامون میخوام. 
مامان منم نمی دونست بهش چی بگه. گفت خجالت کشیدم بگم دختر من هست. چون احساس کردم صورت خوشی نداره من خودم، دختر خودمو معرفی کنم. 
بنظرتون تو اینجور مواقع باید چیکار کرد؟ من خودمم که فکر کردم دیدم اصلا خیلی سخته آدم بگه دختر من هست. حالا درسته اون خانوم خودش پرسیده ولی وقتی خودت دخترتو پیشنهاد میدی انگار داری خودتو قالب میکنی بهشون. حس بدی به آدم میده.
از یه طرفم مثلا اگه ازدواج کردیم، فردا تو زندگی یه مشکلی پیش اومد، پسره یا خانوادش برگردن بگن آره مونده بودی رو دست خانوادت که همینکه فهمیدین دنبال دختر میگردیم مامانت فورا تو رو پیشنهاد داد.

تو اینجور مواقع باید چیکار کرد؟ نباید دختر خودتو معرفی کنی؟ یا اینکه اگه خواستی معرفی کنی دقیقا باید چی بگی که شأن خانواده ی دختر پایین نیاد و صورت بدی نداشته باشه؟ لطفا عین جمله رو بگین. ممنونم از همگی.
راستی من 23 سالمه.

مرتبط :

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)