سلام بچه ها 

قدم 160 هست، همیشه دوست داشتم شوهر آیندم قد بلند باشه. الان خواستگاری دارم که قدش 175 هست ولی با با وجود این که شرایطش خوب و پسر خوبی است و خانوادش بسیار به من علاقه دارند و همسطح هستیم و خانواده شناخته شده ای هستند ولی من به خاطر قدش و این که حسی بهش ندارم ( هیچ نظری ندارم نه ازش متنفرم و نه عاشقشم ) سر دو راهی موندم.

به نظر شما 175 برای مرد کمه؟ به نظرتون بعدا بهش علاقه مند میشم؟ یا قبل ازدواج باید علاقه وجود داشته باشه؟


بیشتر بخوانید :

اشکال داره پسر با قد متوسط  به دنبال ازدواج با دختر قد بلند باشه ؟

به خاطر قدم ( 168 ) ، خیلی اعتماد به نفسم رو از دست دادم

دخترا تو فانتزی هاشون قد شوهرشون رو چه اندازه ای در نظر گرفتند ؟


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه)