سلام ...

من یه سوال خیلی مهم دارم

از بچگی عاشق پسر عمم بودم الان که 18سالمه فکر اینکه بدون اون باشم دیونم میکنه از بچگی اسمش با یه دختری روی هم بوده دختره واقعا خوشکله و خیلی هم خوب بعد از یک مدت فهمیدم که بعد یه مدت هم دیگرو تو یه مهمونی دیدن و گویا با هم خیلی هم گرم گرفتن  هیچ واسطه ای هم ندارم که بهش بگم دوسش دارم امسال کنکور دارم ولی هیچ انگیزه ای ندارم نمیتونم درس بخونم .....

مشکل اینه که پسر عمم وضع مالی خیلی خوبی داره دقیقا الان که میخوام بهش بگم دوسش دارم میخواد توتیتا بگیره حالا میترسم فک کنه من به خاطر این رفتم سمتش .......و بهم بگه چه طور تا حالا نیومدی....

و اینکه ایشون خیلی خیلی پسر خوب و چشم پاکیه و نفر اول مسجده اینکه بخواد سو استفاده کنه هم نیست 

حالا چیکار کنم .......



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)