خسته نباشید...
 دختر ها بگن انقدر میگن قد قد  بگین قدی که دوست دارین باید حداقل و حداکثر چقدر باشه .   برای این که خوشتون بیاد و مثلا تو فانتزیاتون مردی رو با چه قدی میبینید ؟ حداقل و حداکثر این مقدار که میتونه شما رو راضی کنه چقدره...

 البته آقایون هم نظرشونو درباره خانم ها بدن ولی چون خودم پسر هستم دلم میخواد خانم ها بیشتر جواب بدن...
ممنون...


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)