سلام

اکثر خواستگار های من تا به حال قد بلند بودن که  هم به خاطر قدشون و هم مسائل دیگه رد کردم اما الان خواستگاری دارم که شرایطش خوبه فقط با قدش مشکل دارم 183 هست ،من خودم 157 دارم  و تناسب اندام هم دارم، وقتی  ازش پرسیدم نظرتون درمورد قدم چیه ؟ گفت عالیه!!!

نزدیک بود شاخ در بیارم چون فکر نمیکردم بگه عالیه ،فکر میکردم حداکثر بگه خوبه، بهم گفت بیشتر آقایون از خانم های  که ظرافت چهره و اندام دارن خوششون میاد ، ،حالا نمیدونم  واقعا راست گفت یا نه ؟

حالا سوالم اینکه ،این آقا بعد ها پشیمون نمیشن؟ و اینکه من خیلی جاها مطلب خوندم که اکثر آقایون گفتن خانم های ریزه هات تر هستن ولی نمیدونم منظورشون فقط مسائل جنسی هست یا به طور کلی گفتن؟
من 25 سالمه  و دلم نمی خواد الکی خواستگارمو رد کنم ، ممنون میشم کمکم کنید لطفا خانم های متاهل و آقایون نظر بدن چون فکر کنم نظر شون درست تر هست
 باز هم ممنون

مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)