سلام

من دختری 19 ساله هستم سوالی که داشتم مخصوصا از اقایون اینه که نظرتون درمورد خاستگاری از یه دختر از یه خانواده پرجمعیت 10 نفره که همه دخترن و وضع مالی معمولی دارن چیه؟

راستش من فکر میکنم این یه مشکل خیلی بزرگه و باعث خجالت خانواده ی پرجمعیت هستش .خجالت میکشم به پسر مورد علاقه ام بگم  . آخه میترسم فکر کنه خیلی بی کلاسیم به همین دلیل میخوام قیدش رو بزنم.خواهش میکنم باصداقت جواب بدید.


پیشنهاد:

مخالفت خانواده با خواستگاری که از خانواده پرجمعیت داره

کاش با خانواده ی پرجمعیت وصلت نمیکردم

موقع ازدواج به پرجمعیت بودن خانواده شوهرم توجه نکردم

نمی تونم با روش زندگی خانواده پر جمعیت شوهرم کنار بیام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)