سلام بر همه دوستان

بسیار بدیهی و روشن است که تمامی افراد در زندگی خود به یک برنامه کوتاه مدت + بلند مدت نیاز دارند طوری که این برنامه باعث تامین جوانب گوناگون آن ها بشود تا فرد بتواند به سوی آینده بهتر و مطمن تر پیش روی کند.

با این مقدمه چینی بسیار کلی سوالی خواهم پرسید که مخاطب آن بانوان محترم خواهند بود با توجه به این که شیب اشتغال زنان رو به صعود است و اکثر بانوان اشتغال را بر تمامی امور دیگر مهم تر می دارند و برخی دیگر در حسرت آن هستند وتشکیل خانواده در مرتبه های بعد سقوط کرده و میل به آن بسی کم رنگ شده است.

سوال به این نحوه خواهد بود که به نظر شما مهم ترین گام یک زن موفق شاغل (در صورت تجرد) پس از رسیدن به استقرار اقتصادی چه خواهد بود ؟

 (آقایان هم مشارکت کنند امّا به نظرات کوتاه قناعت کنند)

 

پیشنهاد:

مادر شاغلم از این که پدرم رو تکیه گاه خودش نمی بینه، ناراحته

دوست ندارم همسر آیندم شاغل باشه

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه

درآمد زن مردکش است!

هر کس به فکر زندگی خانوادگی هست نباید زن درس خون بگیره؟!

مردان دوست دارند همسرشان خانه دار باشه یا شاغل؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)