سلام..

دلم خیلی گرفته .. ولی از کارم پشیمون نیستم چون اعتماد برام خیلی ارزش داره...

دختری هستم که مرد مورد علاقم رو به خاطر گواهی برگه سلامت ردش کردم..

یکسالی بود که پسری بهم با تمام وجود علاقه داشت دوست ندارم توضیح بدم که چطور اشنا شدیم و چه ویژگی هایی داشت اما از همه لحاظ عالی بودیم تو جلسه خواستگاری بهم گفت گواهی سلامت برام مهمه از حرفش شکه شدم گفتم یعنی به من اعتماد نداری اونم گفتم چرا ولی دلیلای خودش اورد من اعتماد از ته دل برام خیلی ارزش داره چون پاک زندگی کردم حتی خجالت میکشیدم لباسمو جلو مادرم عوض کنم فقط جلو همسر این چیزا رو دوست داشتم.

خلاصه بهش گفتم اما قبول نکرد مادرش اومد دنبالم رفتیم پزشک قانونی ... برگه سلامت رو گرفتم به پسره هم گفتم تا فهمید کلی خوش حال شد گفت من بهت ایمان داشتم و اعتماد اما من به زور جلو خودمو گرفته بودم لبخندی زدم و گواهی رو دادم دستش گفتم این برگه سلامت حالا برو به سلامت...

تعجب کرده بود منم همین طور که اشکام میومد از اونجا دور شدم دوید دنبالم اومد کلی معذرت و اینا بهش گفتم میدونی چقدر سختم بود که منو معاینه کردن و کلی چیز که دلم سنگینی میکرد گفتم دیگه برام ارزش نداره قسم خوردم دیگه نمیخوامش هر چی هم اصرار داره قبول نکردم...

عشقم رو به خاطر برگه سلامت رد کردم چون اعتمااااد واقعی برام مهم تر بود.

دوستان نظرشما چیه؟

کسی احساس واقعیم رو درک میکنه چرا اینکارو کردم؟


مرتبط :

آیا گواهی سلامت بکارت برای عقد لازم است؟

عواقب اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت بکارت

توی پزشکی قانونی الکی به دخترا گواهی سلامت میدن

توی شهر ما به شدت روی برگه سلامت حساسن

گرفتن برگه سلامت دلیلی بر بستن راههای شک و ظن نیست ؟

تو برگه سلامت نوشته میشه که قبلا خودارضایی میکردم؟

کسی میتونه با آشنا بازی برگه سلامت بکارت بگیره؟

دغدغه ای مهمتر از مسائلی مثل سایز .... و برگه سلامت

نخواستن برگه سلامت در مقابل بخشش مهریه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) برگه سلامت بکارت (۱۵ مطلب مشابه)