سلام به دوستان عزیز خانواده برتری. 

قصدم از این مطلب کمک به عزیزانی هست که عادت به خ. ا دارن. چون خودم هم متأسفانه یه مدت زیادی (حدود ۵ سال) درگیرش بودم و یه اوقاتی احساس می‌کردم واقعاً به بن بست خوردم و هیچکس نیست بهم کمک کنه. 

دلم نمی خواد دوستانم هم چنین احساسی داشته باشن دوست دارم حالا که به لطف خدا پاک شدم هم خودم دیگه سمتش نرم هم بقیه بتونن از تجربیاتم استفاده کنن. 

قصه رو از وقتی شروع می‌کنم که اولین بار وقتی که پنج یا شش سالم بود نمی دونم چطور این کار زشت رو تجربه کردم و متأسفانه برام لذتبخش بود. 

گذشت و گذشت. من بزرگتر شدم. دانشجو شدم ولی همچنان این عادت زشت با من بود. شاید صد بار نه هزار بار توبه کردم و توبه شکستم، فایده‌ای نداشت. 

خودم رو سرگرم کردم, غذاهای سرد خوردم تا مزاجم سرد بشه, اوقاتی که تحریک می‌شدم صلوات می‌فرستادم حتی روز تولد پیامبر بهش قول دادم گناه نکنم باز هم فایده‌ای نداشت. 

بارها و بارها و بارها ناامید شدم. به بن بست رسیدم یه اوقاتی حس می‌کردم کثافت تا عمق وجودم ریشه کرده و دیگه پاک نمی شم تا اینکه ...

امسال ماه محرم که شروع شد. به امام حسین قول دادم که ولو از شدت فشار بترکم گناه نکنم. و برای خودم دائم این رو مرور کردم که اگه گناه کردی توام میشی مثل اون هایی که مقابل امام وایسادن, آب رو به روش بستن و شهیدش کردن. 

باورتون نمی شه به طرز عجیبی آروم شدم مثل یه معجزه. نمی گم اصلاً تحریک نشدم ولی وقتی تحریک می‌شدم و گناه نمی‌کردم چنان لذتی داشت که خدا می دونه. یک شب توی خواب تحریک شدم و جلوی خودم رو گرفتم باورتون نمی شه بعدش خواب حضرت رقیه رو دیدم. اینکه به خاطر دل امام گناه نکنی خیلی لذتبخشه. 

هر روز که می‌گذشت یه قدم پاک‌تر می‌شدم و احساس می‌کردم روحم داره اوج می گیره خلاصه قابل توصیف نیست ولی ... خیلی حس خوبی بود. 

الآن به لطف خدا و کمک مولام روز سی ام پاکی ام. شاید بگید ما که مذهبی نیستیم چرا باید به امام متوسل بشیم من میگم امام حسینی که من می‌شناسم دست رد به سینه‌ی کسی نمی زنه ولو طرف کافر باشه. 

نمی خوام حرف های کلیشه‌ای بزنم. درک می‌کنم. وقتی که آدم از شدت فشار به مرز جنون می رسه و دیگه امام و خدا و بهشت و جهنم براش مهم نیست. 

چه لذتی داره وقتی خ. ا می کنه، درسته آروم میشی ولی ته دلت انگار ی جای کار ایراد داره انگار یه جورایی راضی نشدی. 

توی بقیه‌ی پست‌ها یه سری راهکارهایی رو برای ترک گناه پیشنهاد میدم که حاصل تجربه‌ی خودمه ولی بگم که اول و آخرش اراده‌ی خودتون مهمه. 

به امید اینکه بتونیم دست بدست هم بدیم و روی شیطون رو کم کنیم. یا علی


راهکارهایی برای پایداری در توبه

مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) ترک گناهان (۸ مطلب مشابه)