سلام .

پسران و دختران لطفا بگین شما هم اینطوری هستید ؟ و این کار عیبه آیا ؟ گناه داره ؟

یک آقا پسر هستم .

من یه مدته که وقت خوابیدن دیگه بالش بغل نکردم و سعی کردم حس نیاز به همدم و هم آغوش و محبت و عشق را در خودم محو کنم ، ولی من از کجا بدونم که چــــــند سال دیگه ازدواج خواهم کرد ؟! اصلا شاید حسرت به دل موندم و نرسیدم، از طرفی هم خیلی دلم داغه و داغونه و تنها آرامشش همسره !

همیشه با بغل گرفتن یه بالش نرم و خوش فرم ، فرض می کنم که زنمه و همیشه با عشــــق و ذوق و کلّی حسّ و علاقه ، زنمو ( بالش ) را در آغوش میگیرم و باهاش حرف میزنم و درد دل میکنم، بعضی وقت ها هم کلی با هم بی صدا می خندیم! ولی یه هو به خودم میام و می بینم این که بالشه و من اصلا حواسم نبود و داشتم مثل یه مجنون و روان پاک با یه بالش عمیـــقاً رفتم توی توهم؛ یه هو قلبم درد میکنه یا خندم توی گلوم میترکه و ... ساکت میشم و ....

اما ترسیدم که یه وقت گناه باشه و این کار ، نزد خدا ... شرم آور باشه، من از خدا خجالت می کشم ولی خدا ...، هیچ وقت دوست دختر و ... هیچی نداشتم .

موقعیت ازدواج هم ، ... هیچی به قول عموی بزرگم ، زیر صفر هستی آقا . شاید تا ده سال دیگه یه چیزی دستت رو گرفت . الان قدرت ازدواج نداری و کلا بهش فکرم نکن که هیچ فایده ای نداره . با این شرایط و بی چیزی تو کسی بهت یه مرغ شل و پل هم نمیده ، چه برسه به دخترشون رو .آدم سالم و پاکی هستم و با اخلاق و مهربون ولی ظاهرم مردونه و با جذبه است ، به ناموس هیچ کسی نگاه نمیکنم و سعی کردم همیشه آدم باشم و کسی رو نرنجونم .بچه هم نیستم، ولی میخوام اون بالش را بردارم و بیارمش اتاقم و محکم بغلش کنم و ببوسمش . شاید نتونم .

حالا کسی میدونه این کار حکم گناه داره یا نه ؟ لطفا کسی شعاری جوابم رو نده ! اگه از این جواب های فرمالیته میخواید بدید ، لطفا بیخیال جواب بشید .دلداری الکی هم نمیخوام. ممنون میشم بهم بگید . ببخشید طولانی شد .


مرتبط :

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

فشار جنسی کم بود، نیاز عاطفی و حس تنهایی هم اضافه شد

چی به جای دوست دختر میتونه نیاز عاطفی من رو برطرف کنه؟

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

چه چیزهایی نیاز عاطفی پسران رو بر طرف میکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه) نیاز عاطفی پسران (۱۹ مطلب مشابه)