سلام

پسری حدوداً ۲۶ ساله هستم و ارشد برق الکترونیک قدرت هستم. تا دو ماه دیگه اعزام هستم و توی این یه سال دنبال یه جای مناسب برای سربازی بودم که با این سن و سال عمرم بیشتر از این تلف نشه. 

از جهاد دانشگاهی‌ها بگیر تا وزارت خونه ها و سازمان‌های دولتی که موفق نشدم و اکثرشون جواب درستی نمیدن. چون آشنا و پارتی ندارم. ساکن غرب تهران هستم. از دوستان خواهش می کنم اگر ارگان یا پادگان و قرارگاهی رو مناسب می دونید لطفاً بهم اطلاع بدید.

در ضمن دوره تکمیلی بسیج رو گذروندم و به میزان لازم فعال بسیج دارم.

خیلی متشکر از خانواده برتری ها، توی چند سالی که اینجا فعال بودم جواب هایی که از تجمیع نظر دوستان گرفتم خیلی تو زندگیم کمک کرده.


مرتبط با سربازی:

راسته که میگن 2 ماه اول سربازی با زندان فرقی نداره ؟

دارم میرم سربازی ، چکار کنم دختر مورد علاقم برای همیشه عاشقم بمونه

دلم میخواد قبل از شروع سربازیم یه دختر رو عقد کنم

دختر مورد علاقم انتظار داره الان که سربازم خواستگاریش برم

بعد از دوره آموزشی سربازی شوهرم می خوایم عروسی کنیم

میترسم بعد اون ۲ سال سربازی هم منو نخواد

آیا سربازی مانع ازدواجه ؟

دختران حاضرن با دانشجوی پزشکی سربازی نرفته ازدواج کنن

دختران حاضرند با پسری که سربازی نرفته ازدواج کنند

ازدواج با مهندس 26 ساله که نه کار داره نه سربازی رفته

در دوران سربازی شاهد ازدواج هایی بودم با کمترین امکانات



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)