من یک پسر 19 ساله هستم و دانشجوی برق یکی از بهترین دانشگاه های کشورم و یک سال پشت کنکور موندم حالا نمی دونم برنامه آیندمو چیکار کنم یعنی خیلی دوست دارم زود ازدواج کنم چون نیاز به محبت و عشق جنس مخالف دارم ولی از دوستی به شدت بدم میاد فقط دوست دارم ازدواج کنم ولی شرایط تحصیلی اجازه اینکارو نمیده مثلا اگه بخوام مستقیم تا دکتری ادامه بدم باید سنم 29 سال بشه بعدش دو سال سربازی تازه برم سرکار سنم میشه 32 یا 33 سال اگه بخوام تو این سن ازدواج کنم دیگه تقریبا پیر شدم و ازدواج اون شور و اشتیاقو نداره دلم می خواد نهایتش تا 25 سالگی ازدواج کنم ولی به نظرتون چیکار کنم البته پدرم از همه نظر منو ساپورت میکنه خودم میگم تا فوق بخونم بعد ازدواج کنم بعد ازدواج همراه با یک کاری ازدواجم بکنم ولی به نظرتون دختری حاضره با پسری که سربازی نرفته ازدواج کنه اگه راه حل مناسبی برای آیندم پیشنهاد بدید ممنون میشم .

پاسخ :

سلام

دلیل شما برای ازدواج منطقی نیست . مهمترین خواسته ی شما بعد از ازدواج اینه که یه خانم بهتون محبت کنه . شاید سخت گیرانه باشه ولی آیا به وظایف تون به عنوان یک شوهر آگاه هستید ؟!

وقتی انتظار محبت دارید باید شیوه ی محبت کردن به یه خانم رو هم یاد بگیرید . نمی دونم منظور شما دقیقا از محبت چیه ؟ ولی شیوه ی محبت کردن به یه خانم با محبت کردن به یه آقا فرق داره . چون نیازهامون با هم فرق دارن . 

مواردی که برای یک خانم محبت به حساب میاد ممکنه برای ما آقایون قابل درک نباشه و حاضر نباشیم اون کار رو براش انجام بدیم . 

مثال :

وقتی یه مرد اعصابش به هم ریخته باشه ، محبت همسرش می تونه در قالب سکوت و تنها گذاشتن اون نمایان بشه . در حالی که یه زن در موقعیت مشابه ، به دو تا گوش شنوا ،‌یک دهن بسته و دو چشم که بهش زل زده باشه نیاز داره !

اگه زن رو در چنین موقعیتی تنها بذارید به خیال این که دارید بهش محبت می کنید سخت در اشتباهید .


بنابراین ابتدا در مورد ویژگی های خانم ها و وظایف مردان در قبال اونها مطالعه کنید . وقتی برای ازدواج چندین هدف پیدا کردید اون موقع میشه گفت آمادگی ازدواج دارید .

به نظر بنده شما دو راه دارید :

1 - فعلا فکر ازدواج رو از سرتون بیرون کنید تا بتونید به درس تون برسید 

2 - کارشناسی تون رو بگیرید سربازی تون رو هم برید بعدش برید سر کار ، ازدواج کنید و در موقعیت مناسب ادامه تحصیل بدید .

موفق باشید


مرتبط:

آیا سربازی مانع ازدواجه ؟

دختران حاضرن با دانشجوی پزشکی سربازی نرفته ازدواج کنن

ازدواج با مهندس 26 ساله که نه کار داره نه سربازی رفته

در دوران سربازی شاهد ازدواج هایی بودم با کمترین امکانات



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)