دوستان لطفاً آقایونی که سربازی رفتن یا کسایی که مثلاً برادری پسرخاله ای چیزی سربازی رفته که اطلاعات دقیق داره جواب بدن.
اونم اینه که من هنوز سربازی نرفتم؛ اما برخی رفقایی که سربازی رفتن خیلی آدم رو از سربازی میترسونن مخصوصاً 2 ماه اول آموزشی. یعنی میگن سربازی خصوصاً اون 2 ماه با زندان فرقی نداره شاید از زندان بدتر باشه. اونقدر آدمو میترسونن که آدم با خودش میگن هر طوری شده یه کاری بکنه سربازی رو بپیجونه و نره سربازیه.

بین رفقا و آشنایان هم می بینیم همه دنبال این هستن که به هر طریقی شده یا کلاً سربازی رو معافی بگیرن یا حداقل حداقل شده کسری خدمت یه طوری برا خودشون جور کنن. میگن سربازی یه روز کمتر هم یه روزه.

حالا دوستانی که خودشون رفتن اولاً بگن هم آموزشی هم باقی ایام خدمت رو کجا بودن؟ ثانیاً بگن واقعاً اینطوری که من شنیدم سخت و دارای محدودیت هست یا نه؟ اصلاً بطور کلی از سختیا و محدودیت های دوران سربازی بگن.

البته بجز بحث اینکه میگن بالاخره 2 سال الاف میشی و از عمرمون تلف میشه و اینکه خب سربازی بالاخره یه جای نظامی هست و تا یه حدی سخت گیری و محدودیت در اون طبیعی هست.


مرتبط با سربازی:

دارم میرم سربازی ، چکار کنم دختر مورد علاقم برای همیشه عاشقم بمونه

دلم میخواد قبل از شروع سربازیم یه دختر رو عقد کنم

دختر مورد علاقم انتظار داره الان که سربازم خواستگاریش برم

بعد از دوره آموزشی سربازی شوهرم می خوایم عروسی کنیم

میترسم بعد اون ۲ سال سربازی هم منو نخواد

آیا سربازی مانع ازدواجه ؟

دختران حاضرن با دانشجوی پزشکی سربازی نرفته ازدواج کنن

دختران حاضرند با پسری که سربازی نرفته ازدواج کنند

ازدواج با مهندس 26 ساله که نه کار داره نه سربازی رفته

در دوران سربازی شاهد ازدواج هایی بودم با کمترین امکانات



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)