سلام 

دختری در آستانه بیست هستم، دانشجو در یکی از رشته‌های پیراپزشکی و خودم مغازه دارم، بیش از ۴ سال سابقه کاری دارم (مغازه پدرم که به من سپرد) و پس انداز خوبی دارم معیارهام برای ازدواج رو میگم جایی که اشتباه فکر می‌کنم رو ممنون میشم نقد کنید؛ 

- خونه نداشته باشه با مادرش زندگی می‌کنم (رهن و اجاره رو قبول ندارم) 

 - حتما مدرک دکتری داشته باشه

 - عکس و آتلیه و عروسی و جشن عقد نمی خوام.

- حتما متولد فروردین یا شهریور یا اسفند باشه (ماه تولد برام خیلی مهمه شاید عجیب باشه براتون دوستان ولی برای من خیلی مهمه) 

- پول طلا نداشته باشه به نقره راضیم (خودم تکپوش و انگشتر طلا دارم)

- حتماً شیعه باشه.

- روابطش با خانواده ش صمیمی و عالی باشه 

- قد ۱۸۰ و رنگ پوست سفید یا گندمی روشن باشه حالا من این معیارها رو به دوستانم و ... گفتم شروع به مسخره کردن و گفتن عروسی نگیری یک مرد فکر می کنه حتماً عیبی داری که این قدر داری تخفیف میدی.

واقعاً نظرات شون منو ترسونده از یه جا عروسی و عکس و آتلیه رو فقط اسراف می بینم. حالا دوستان کدوم معیارم بده و به شکل دیگه عوضش کنم؟. 

ممنون از همگی


پیشنهاد:

معیارهای پسران مجرد برای انتخاب همسر

جمع بندی معیار های ازدواج

اولین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن دومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواجمونو به طرف مقابل بگیم

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

معیاراتون رو برای ازدواج بنویسید

بنظرتون من باید معیارهامو عوض کنم؟

معیارای پسرای مذهبی برای ازدواج چیه؟

مهمترین معیار برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج چیه و چرا؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

مجبورم بخاطر پدرم معیارامو به صفر برسونم

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

آیا معیار ها و شروط من برای ازدواج مناسبه یا باید تغییرش بدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)