سلام

من تو چت با یه پسری آشنا شدم شمارمو دادم بعد سریع پشیمون شدم بهش گفتم بهم زنگ نزن اونم گفت به یه شرط که با من سکس تلی کنی بعد برام توضیح داد منم تحت فشار قرار گرفتم و یه کم ..... ولی وسطش با عذاب وجدان رو به رو شدم و گوشی رو قطع کردم.

الان هی اون پیام میده که چرا به من گفتی حالت بده و این حرف من اونو ..... الان به شدت تحت فشارم از طرفی به شدت احساس گناه میکنم و از طرفی خودم با این مسائل اشنا شدم و خودم درگیرخودمم. نمیدونم چکار کنم به چند تا عادت بد دچار شده بودم که الحمدلله ترک کردم ولی این رو نمیتونم ترک کنم نمیدونم چکار کنم تو رو خدا کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)