من دختری 22 ساله هستم و الان دانشجوی رشته اقتصاد هستم جدیدا یک پسر اومده خواستگاریم که همه چیزش خوبه ولی از چند تا چیز می ترسم می خواستم از بچه ها مشاوره بگیرم

قبل ماه محرم پسری اومد خواستگاریم که واقعا پسر نمونه و عالی بود ایشون توی کنکور رتبشون دو رقمی شده بود و الان دانشجوی برق دانشگاه صنعتی شریف هستند و *2 سالشونه و الان دارن کارشناسی ارشد می خونن راستش ظاهرش عالیه و همه چیزش مورد پسندمه قد و هیکلشم کاملا به هم میخوریم ولی مشکل بزرگ اینه که من و ایشون از نظر استعداد و هوش و درسخونی کیلومترها فاصله داریم که در زندگی آینده میترسم سرخورده شم من زیاد درسخون نبودم و نیستم در حد متعادل درس میخونم ولی ایشون روزی هشت ساعت درس میخونن که برای من وحشتناکه این یک مساله . 

مساله بعدی اینه که مادرش اصرار به ازدواج داره چون اکثر دانشجوهای اون دانشگاه به گفته مادرش تا سن 35 به بالا مجرد میمونن و درس میخونن و یا اصلا ازدواج نمی کنند و مادرش دوست داره پسرش زود ازدواج کنه اینطورم که فهمیدم خودش زیاد مشتاق نیست و آدم خیلی سردیه به نظر میاد کلا شخصیت خاصی داره نمی دونم با این طور افراد برخورد کردید یا نه الان چند جلسه با هم حرف زدیم اصلا انگار زندگی از دید اون یعنی ریاضی و فیزیک .

اصلا از من و از سابقم نمی پرسه من قبلا خواستگار داشتم که هر دوتاشون حتی طبع جنسیمم پرسیدن ولی این آقا انگار اصلا نمی دونه مسایل جنسی چیه فقط حرفش اینه که بعد ازدواج مانع درس خوندنش نشم 

پسر خیلی خوبیه سالمه باهوشه حتی توی محل و شهر معروفه و قطعا در آینده هم شغل پردرآمدی خواهد داشت ولی از اخلاقای خاصش خیلی می ترسم من خودم گرمم و دوست دارم شوهرم مثل خودم باشه و ابراز محبت کنه ولی این علایم حتی ذره ای در ایشون نیست دوست دارم شوهرم توی درس در حد خودم نهایتا یکم بالاتر باشه ولی اختلاف من و ایشون خیلی زیاده خلاصه نمی دونم چه جوابی بدم اخلاقش به دلم نمیشینه خیلی خشکه من دلم میخواد شوهرم عاطفی و مهربون باشه نه مثل این آقا . نظر شما چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)