سلام

همسایمون دو سال پیش قول ازدواج داد و بعد از چند بار صحبت عاشقانه منو جذب خودش کرد و چندین بار ... . و خودش می گفت از جلو باشه برای عروسی حتی منو مجبور کرد با دوستشم رابطه داشته باشم می گفت من شوهرتم وقتی میگم عیبی نداره یعنی نداره .

اما الان رفته خواستگاری یکی دیگه . میخوام شکایت کنم آبرو دیگه برا من معنی نداره همه دوستاش از رابطه ما خبر دارند می خوام آبروش را ببرم میخوام اعتراف کنم . آیا قانونی هست که از من حمایت کنه یا اینکه محکوم میشم به دیونگی و عاشقی و بابد خونه نشین بشم و خود کشی کنم . اگر راهی میدونین بگین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)