سلام لطفاً وقت بذارید و متن این خواهر و هموطن کوچک خودتون رو مطالعه کنید.

چند پست پایین‌تر یک بنده خدایی در رابطه با موسیقی متنی گذاشتن که خب باعث جبهه گیر‌ی یک سری افراد شد که ربطش دادن به خدا و پیغمبر و دین، در حالی که ربطی نداره، من خیلی وقت پیش تصمیم داشتم در مورد این موضوع پستی بذارم ولی خب به خاطر مشغله و یک سری کارها نشد.

بریم سر اصل مطلب؛

من ۲۳ سالمه کارشناسی حسابداری دارم، پنج ساله موسیقی کار می کنم و الآن خدا رو شکر به جایی رسیدم که خودم نت می‌نویسم، به مدت سه الی چهار ساله در مورد عصب‌ها و سلول های مغزی و ربطش به روانشناسی مطالعه می‌کنم.

من از بچگی به موسیقی علاقه داشتم ولی نه موسیقی  ایرانی همیشه عاشق خواننده‌ها و نوازنده های غربی بودم ولی رفته علاقه م به جایی رسید که دوست نداشتم فقط یک نوازنده باشم می‌خواستم علمش رو داشته باشم و به همین علت پنچ سال پیش به کمک خانواده و دوست و آشنا به کشوری سفر کردم که بتونم به طور علمی موسیقی بخونم ...

و حالا به شما میگم علم هر چیزی برای شما مثل یک چاقو می مونه، شما با اون چاقو می تونی یک میوه پوست بکنی یا بری یک نفر رو بکشی، علم هم همینه، یعنی یک علمی کشف میشه در اختیار قرار می گیره و این بستگی به فرد داره که ازش در چه راستایی استفاده کنه، پس از الآن به شما میگم چیزهایی مثل ریورس موزیک بد نیست و در واقع یک علمه. 

میریم سراغ کلمات؛

ریورس یا Reverse Reverb Voca: وقتی در مورد ریورس حرف زده میشه عده‌ای فکر می کنن به این معناست که شما بشینی یک کلمه رو برعکس کنی، ولی در واقع چنین چیزی نیست، خیلی‌ها فکر می کنن وجود نداره در حالی که این یک علمه و در خیلی از دانشگاها و آکادمی‌ها تدریس میشه.

ریورس به افکتی گفته میشه که تمامی سیگنال‌های صوتی مربوط به یک تِرَک را به صورت برعکس پخش می کنه، و میشه ازش در راه خوب و برای جذاب کردن موزیک استفاده کرد یا بر عکس برای مثال خواننده ای که ازش در راه خوبی استفاده کرده و من به شما یک ترک شون رو معرفی می‌کنم.  آقای محسن چاووشی در اول موزیک تریاک از اصواتی استفاده می کنه که شما متوجه نمیشی چی میگه، خیلی از افراد با خودشون فکر میکنن اون ها فقط اصواته و از کنارش راحت رد میشن در حالی که اون اصوات چند بیت از شعر مولاناست


این بار من یک بارگی در عاشقی پیچیده‌ام

 این بار من یک بارگی از عافیت ببریده‌ام

دل را ز خود برکنده‌ام با چیز دیگر زنده‌ام

عقل و دل و اندیشه را از بیخ و بن سوزیده‌ام

می بینید؟ به همین سادگی

یکی از کاربران گفته بودن موسقی درمانی که در خیلی از ورزش‌ها و علم روانشناسی بهش پرداخته شده ولی چیزی که مردم عادی نمی دونن وجود سابلیمینال هست، در واقع قبلاً از این موضوع در مورد موارد محرمانه مربوط به ارتش و نظام استفاده می‌شد، امّا کم کم دانشمندان کشف کردن سلول‌های مغز انسان رابطه مستقیمی با ضمیر ناخودآگاه داره و ضمیر ناخودآگاه شما از ضمیر خودآگاه شما به شدت قوی تره و برای بیماران حاد که با استفاده از ضمیر خودآگاه کاری از دست شون بر نمی اومد از ضمیر ناخودآگاه استفاده می‌کردن با استفاده از سابلیمینال. با سرچ این کلمه اطلاعاتی دریافت می‌کنید که امیدوارم مفید واقع شه.

در رابطه با اینکه چرا این افراد در راه بدی ازش استفاده می کنن می تونید کلمات نظم نوین جهانی، ایلومینات ها و ... کلماتی که اینجا جاشون نیست رو سرچ کنید کم خودتون راه رو پیدا می‌کنید.

یک فردی در پست قبل گفتن دین و علم جدا از همه در حالی که دوست عزیز خیلی بیشتر از اونی که فکرش رو بکنید بهم مربوطه، اگر شما قرآن رو به طور کامل و با تفسیر مطالعه می‌کردید این حرف رو نمی زدید.

در قرآن چیزهایی آورده شده که خیلی از دانشمندان الآن دارن بهش میرسن از یک سری داروها گرفته تا علم نجوم و ...، جالبه که خیلی از شما گفتین ربطی بهم ندارن ولی من برای فراگیری علم قرآن رو مطالعه کردم، دوستی گفتن چرا می خواید دین رو بد جلوه بدین، این موضوع ربطی به دین نداره، همون طور که گفتم این یک علمه که شما می تونی ازش در راه خوب استفاده کنی یا بد و من اگر جای شما بودم با خودم فکر می‌کردم خدای من چقدر خدای توانایی بوده و هست که در این مورد به من هشدار داده.

در واقع می خوام این رو بگم که شما اگر علم داشته باشی عاشق دینت و خدای خودت میشی، و در آخر حرف‌ها لطفاً ساده نباشین یک سری ها ممکنه بگن چه جوری به ذهن شون رسیده مگه میشه؟ 

وقتی شما یک بیمار روانی نباشی، نمی تونی ذهن اون بیمار رو درک کنی، مگر علمش رو داشته باشی، اگر شما یک قاتل نباشی نمی تونی راه و روش هایی که برای قتل وجود داره رو به اندازه یک قاتل بدونی، نظم نوین جهانی خیلی پیچیده تر از اونیه که شما فکر کنید و اینکه من بخوام پنج سال تحقیق رو اینجا بگم غیر ممکنه.

ولی باید این رو بدونین مغز شما به شدت قویه، ولی قوی تراز اون خود شما هستید که اگر در مورد تک سلول‌های مغزتون اطلاعات داشته باشین حتی چیزهایی مثل استرس، اضطراب، توجه و تمرکز و خیلی چیزهای دیگه رو می تونید کنترل کنید. 


بیشتر بخوانید ...

دانلود آهنگ - ترمیم روابط زناشویی

بیشتر به آهنگ های کدام خوانندگان داخی گوش می کنید ؟

معرفی آهنگ برای مسافرت های نوروزی با خودرو

لطفا هر آهنگی رو گوش ندید

بیشتر به آهنگ های کدام خوانندگان داخلی گوش می کنید ؟

برای ترک اعتیاد به موسیقی کمکم کنید

زمانی دیوونه موسیقی غربی بودم، الان عاشق گوش دادن قرآنم

از وقتی موسیقی رو از زندگیم حذف کردم آرامش دارم

بنظرتون آهنگ گوش دادن حرامه؟

لطفا هر آهنگی رو گوش ندید

موسیقی بیشترین سهم را در تشدید احساس آدمی دارد

به خاطر دلایلی دوست ندارم آهنگ گوش بدم

موسیقی واقعا اثرات خاصی روی روح و جسم داره؟

می خوام گناه گوش دادن به آهنگ رو ترک کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)