سلام بزرگواران

من یه دختر مذهبی و چادریم، لطفاً با خوندن متن و مشکلم قضاوتم نکنید، من خودم به اندازه کافی پیش خدا شرمنده م...، مدتیه به دنبال ترک گناهی هستم، که هیچ جوره از سرم نمی افته، گناهی که من رو درگیر کرده گوش دادن به آهنگ هست.

قبلاً آهنگ‌های رپ و... گوش می‌کردم و خیلی علاقه به خواننده ای که توی این موسیقی معروف داشتم، تمام آهنگ‌ها و فیلم‌ها و... داشتم ولی همه رو از دم پاک کردم و تقریباً ۷ ماه که دیگه اصلاً گوش نکردم، و یه جورایی توبه کردم، ولی خب چون ورزش می‌کنم، آهنگ رو به خاطر انگیزه و انرژی و یا هر چیز دیگه ای که بهش میگن گوش میدم، ولی دیگه نمی خوام گوش کنم.

حالا خواهش من از شما این که کمکم کنید.

ممنون


بیشتر بخوانید ...

دانلود آهنگ - ترمیم روابط زناشویی

بیشتر به آهنگ های کدام خوانندگان داخی گوش می کنید ؟

معرفی آهنگ برای مسافرت های نوروزی با خودرو

لطفا هر آهنگی رو گوش ندید

بیشتر به آهنگ های کدام خوانندگان داخلی گوش می کنید ؟

برای ترک اعتیاد به موسیقی کمکم کنید

زمانی دیوونه موسیقی غربی بودم، الان عاشق گوش دادن قرآنم

از وقتی موسیقی رو از زندگیم حذف کردم آرامش دارم

بنظرتون آهنگ گوش دادن حرامه؟

لطفا هر آهنگی رو گوش ندید

موسیقی بیشترین سهم را در تشدید احساس آدمی دارد

به خاطر دلایلی دوست ندارم آهنگ گوش بدم

موسیقی واقعا اثرات خاصی روی روح و جسم داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)