سلام 

یه سوالی داشتم که شاید به نظرتون مسخره بیاد ولی فکرم رو درگیر کرده بود.

راستش من خیلی پوشش چادر رو دوست دارم اولین بار وقتی رفتم حرم پوشیدم یک حس امنیت خوبی بهم می‌داد که دیگه کسی نگاه نمی کنه و راحتی و ... 

ولی خب هیچ وقت بهش به عنوان یک پوشش نگاه نکردم تا اینکه اومدم دانشگاه، یک دختری که چادری هم بود و خیلی هم زیبا بود نظرم رو جلب کرد، بر خلاف اکثریت دانشگاه ما هیچ گونه حاشیه‌ای نداشت آروم می‌رفت و می اومد و خیلی هم شوخ و بامحبت بود هر چقدر بیشتر باهاش آشنا شدم بیشتر ازش خوشم اومد، دقیقاً همین خانم و دو تا دوست دیگه م که اون ها هم چادری شدن باعث شدن دوباره تو فکر برم و الآن چهار ماهه که دارم بهش فکر می‌کنم.

سوالی که دارم اینکه چه جوری در برابر وسوسه مقاومت می‌کنید که مثلاً توی زمستون تیپ های خوشگل نزنین؟ یا مثلاً آرایش تون یه رژ قرمز نداشته باشه که مثلاً به فصل بخوره؟ 

و سوال دوم که این رو واقعاً نمی دونم چه فکری بعدش راجع بهم می‌کنید امّا می پرسم اونم اینکه من اعتماد به نفسم نسبت به چهره م پایینه و با خودم می‌گفتم اگه منم به اندازه اون دختر خوشگل بودم مطمئناً دیگه نیازی به آرایش و تیپ زدن نداشتم و همین منو میکشه عقب.

می شه لطفاً دوستان راهنمایی کنن


پیشنهاد:

سلامتی دخترایی که سرشون بره چادرشون نمیره...

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

احساس میکنم به چادرم علاقه ی قبلی رو ندارم

می ترسم بی حجابی ها باعث بشه از چادرم بدم بیاد

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

من نمیخوام چادر سر کنم

نکنه منم جزء کسانی هستم که چادر و چادری بودن رو ضایع میکنن؟

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

چادری ام و توی مدرسه مسخره میشم

چادر منو چاق نشون میده

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

بهم کمک کنید چادرم رو زمین نذارم

دو دغدغه ی ذهنی یه دختر چادری

بعد از چادری شدن، اعتماد به نفسم گرفته شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)