من یک تحقیق کردم از سایت‌ها مختلف در زمینه اتمام یک رابطه بی آینده. پاسخ دختران را خیلی آنالیز کردم دیدم اکثر دختران بالای ۹۰ درصد شان، قدرت تمام کردن یک رابطه رو ندارن. نه اینکه از رابطه راضی باشن نه اتفاقاً از پسر راضی نبودن یا متوجه شدن این به درد زندگی آینده نمی خوره و کاملاً نظرشون منفی بود امّا نمی تونستن مستقبم بگن آقا لطفاً دیگه کافیه، رابطه ما از این لحظه تمامه هر چی بود تمام!!! 

امّا می بینم به جای یک حرکت قاطعانه اکثراً میگن خدایا چه جور تمامش کنم. کاش کسی کمکم می‌کرد یه جوری خلاص می‌شدم خدایا اگه بگم جوابم منفی است آه اون من و می گیره خدایا فردا نفرینم می کنه یا میگن گناه داره دلش و بشکنم خدا رو خوش نمیاد یه جوری باش ادامه میدم یه جوری می فهمه خودشه تمومش می کنه.

سوالم اینه واقعاً دخترها چرا همیشه می خوان پسرها تموم کننده باشن. چرا همه شون عذاب وجدان دارن چرا حاضرن در ارتباطی غلط باشن امّا کسی رو نرجونن، واقعاً چرا دخترها رودربایستی دارن؟ اینی که میگم تو دخترهای اطرافم هم دیدم انگاری سختشونه محکم خودشون تمام کننده باشن. خانم ها آقایون چرا اینجوره واقعاً برام بدجوری سواله، مشکل کجاست؟


مرتبط:

میدونم که اگه باهاش ازدواج کنیم آخرش طلاقه، اما نمی خوام دلش بشکنه

چیکار کنم که ازش جدا بشم ولی دلش رو نشکنم

چطوری از دوست پسرم جدا شم که دلش نشکنه؟

نمیدونم چطور رابطه رو تموم کنم دلش رو نشکنم

دختره گفت 3 سال بازیم دادی، حلالت نمی کنم

حس میکنم خدا خیلی ازم ناراحته

چه جوری حرف تموم شدن رابطه رو باهاش پیش بکشم؟

پسری که ازش جدا شدم اعتقاد داره بهش ظلم کردم و دلش رو شکستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)