سلام

من مدت یه ساله با یه آقا پسری دوستم. ایشون از همون اول قصدشون ازدواج بود. ولی جدیدا خیلی پیگیرتر شدن و میخوان با خانواده شون در میون بذارن. منم قصدم ازدواج بود‌. ولی راستش نمیدونم چرا دلمو زده ؟

اصلا دلم براش تنگ نمیشه،برام فرقی نداره ببینمش یا نه. میخوام رابطه مونو بهم بزنم ولی اون خیلی حساسه.خیلی.

اگه مصادیق حساسیتشو بگم خودتون میفهمید. یه نمونش اینکه فقط کافیه یه قهر کوچولو باهاش بکنم. گریه که هیچ کارش به بیمارستان میکشه. دروغم‌ نمیگه چون با هم‌ آشناییم و کل خبراشو دارم خخخ

کار بدی هم نکرده ها. اخلاق بدی هم نداره. مدام در حال محبت و ابراز علاقست. یعنی بخدا هر چی فکر میکنم یه خصلت بد نمیتونم پیدا کنم. ولی نمیدونم چرا دیگه بهش حس خاصی ندارم.

حالا با این اوصاف چیکار کنم که بدون اینکه بهش ضربه بخوره رابطه رو تموم کنیم؟ بازم یادآوری میکنم خیلی احساساتیه. خیلیم روم‌ حساسه. بگید چیکار کنم؟

فقط نگید که پسر خوبیه ولش نکن و اینا. چون برای ادامه یه رابطه باید حس دوطرفه وجود داشته باشه که متاسفانه نیست.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)