سلام عزیزان

بنده امسال قصد دارم کنکور بدم ان شاء الله بتونم داروسازی آزاد قبول بشم ولی خب به پزشکی خیلی علاقه دارم. می‌خواستم از دانشجو های دارو دندون و پزشکی یا دوستانی که اطلاع دارن بپرسم که آیا امکان تغییر رشته از داروسازی به پزشکی وجود داره؟ 

مخصوصاً برای دانشگاه ِآزاد مد نظرم، آخه بعضی‌ها میگن که توی دوره علوم پایه می شه بعضی‌ها هم میگن نه نمی شه منم نمی دونم اگه کسی می تونه ممنون میشم راهنمایی کنه.

این هم بگم ترین احتمالاً به دارو آزاد بخوره نه پزشکی 

یا علی


پیشنهاد :

به هیچ وجه نمیتونم رویای پزشکی رو بذارم کنار

چند سوال پایه، در مورد تحصیل در رشته پزشکی

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

می خوام دوباره وایسم بخونم تا پزشکی قبول شم

برای پزشکی پشت کنکور بمونم یا هر چی قبول شدم برم ؟

همیشه هدفم پزشکی بود از اول عمرم ولی ...

شک دارم که رشته پزشکی بتونه منو به آرزوهام برسونه

سوال در مورد ازدواج دانشجوهای پسر پزشکی

بهترین زمان خواستگاری از یه دختر دانشجوی پزشکی

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

پزشکی بخونم یا سر کار برم ؟

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

از پس پزشکی برمیام ولی از پس زندگی و وظایف زناشوییم چی؟

سوال از دانشجوهای عزیز پزشکی و الخصوص  بورسیه ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رشته پزشکی (۱۹ مطلب مشابه)