سلام

تفاوت رشته‌های پاره وقت با رشته‌های تمام وقت دانشگاه آزاد دقیقاً چی هست؟، من قصد انتخاب رشته حقوق پاره وقت دانشگاه آزاد دارم. دانشگاه فقط پاره وقت ارائه داده. آیا ممکنه دانشگاه از قصد واحدهای کم در طول ترم ارائه بده تا دانشجویان پاره وقت مجبور بشن همون ها رو انتخاب کنند؟ و تحصیل شون طولانی بشه و مجبور به پرداخت شهریه بیشتر نسبت به دانشجوهای تمام وقت بشن؟ 

ممنون از راهنمایی و تجربه های همگی... اجرتون با خدا


پیشنهاد :

بررسی شغل ها (1) - حقوق و وکالت

گاهی به پزشکی فکر میکنم و گاهی به وکالت و ...

برای قبولی در آزمون قضاوت و وکالت چکار باید کرد؟

بازار کار و آینده شغلی وکالت برای یه خانم چطوره؟

رشته های بورسیه در انسانی به غیر از حقوق و دبیری چه چیزهایی هستند؟

برای یه دختر حقوق بهتره یا مدیریت ؟

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

بعد از فارغ التحصیلی دنبال کار باشم یا ارشد حقوق بخونم؟

کدوم گرایش رشته حقوق کاربردی تر و جذاب تر هست؟

درخواست معرفی چند موضوع تحقیق برای رشته حقوق

لیسانس حقوقم و به رشته ام علاقه ندارم

برای کسی که فوق لیسانس حقوق داره چه شغلایی هست؟

تحقیق در مورد رشته های حقوق نفت و گاز

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم

رشته حقوق آینده شغلی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)