سلام

دوستان من رتبه ارشدم شده ۴۵۱ حقوق عمومی
کسی رو ندارم ازش مشورت بگیرم ... خواهش می کنم بگید من تو روزانه و نوبت دوم آیا قبول میشم؟؟
یکی از دوستام میگه قبول می شی
یکی شون میگه تو هیچ جا حتی پیام نورم قبول نمی شی
خواهش می کنم کمکم کنید
البته یکی از دوستام میگه بذار امسال دوباره کنکور شرکت کن
من رتبه امسالمو از مهر تا اواسط آذر خوندم ... بعدش چون ترم آخر بودم تا ۳۰ دی نشد حتی نگاهی به کتابای ارشدم بندازم..
نصفه منابع ارشد هم داشتم که خوندم رتبم شد این ...
بنظرتون چکار کنم؟؟
اصلا کسی که ارشد حقوق عمومی بگیره چکاره می تونه بشه؟
بعد کسایی که روزانه یا شبانه میرن
بگن خوابگاه ها شرایطش چطوریه و چقدر شهریه میدن ؟؟؟
بخصوص کسایی که شبانه میرن اصلا می شه خوابگاه گرفت ؟ خوابگاه خود دانشگاه رو نه ها... منظورم خوابگاه های خود گردانه.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)