سلام دوستان

من یک مشکلی دارم که خیلی اذیتم می کنه، پسری تقریباً ۲۰ ساله هستم، به خاطر شرایط خانوادگی و تربیتم در عین اینکه خیلی برخوردهای مردانه ای دارم ولی به شدت زود رنج هستم و حرف مردم خیلی واسه م اهمیت داره واقعاً عذاب می کشم خیلی دوست دارم واسه خودم زندگی کنم نه مردم.

اگه کسی می تونه راهنمایی کنه؟، چطور حرف مردم واسه م مهم نباشه؟ البته به دلیل خصوصیات اخلاقی که دارم زیاد مورد قضاوت قرار می گیرم حالا به نظرتون چیکار کنم که واسه خودم زندگی کنم نه حرف مردم؟


مرتبط:

چقدر از سرمایه هاتون رو خرج حرف مردم می کنید؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

اگه قضاوت کردن های مردم وجود نداشت ...

از بی فرهنگی بعضی از مردم خسته شدم

نیاز به تایید شدن توسط دیگران

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)