سلام دوستان 

من یه خانم هستم، ممنون می شم سئوالات من پاسخ بدید؛ 

من دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم بعد از فارغ تحصیلی دوره طرح خدمت دارم.

سئوال اول: 

اینکه بعد از فارغ تحصیلی آیا امکانش هست که کنکور سراسری مجدد شرکت کنم؟ برای رشته به غیر از رشته تحصیلی دانشگاهیم؟، حالا اگر امکانش باشه پذیرش دانشگاه دولتی شامل من می‌شود؟ آزاد یا بین الملل ...

سئوال دوم:

به نظر شما امکانش هست همراه با شغل دبیری در مدرسه دانشجو دانشگاه دیگه باشم؟، و اگر کسی تجربه‌ای در این زمینه داشت ممنون می شم مطرح کند.  

سئوال سوم:

این مرخصی تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان بدون حقوق به چه شکل می‌باشد؟، و چند سال هست؟ آیا بعد از فارغ تحصیلی بلافاصله می‌شود اقدام کرد؟ 

و اینکه اگر خانم باشم از این مرخصی استفاده کنم برای دوران بارداری باز هم مرخصی میدن یا خیر؟ 

 کسی بوده که معلم باشد و هم دانشجو رشته تاپ تجربی؟

و لازم می دونم این مطلب به اطلاع عزیزان برسونم من مشکل مالی ندارم که به خاطره پول بخواهم شغل دوم تحصیل کنم یا هر جنبه مادی دیگه، بیشتر به تحصیل  و پژوهش و یه دلیل اصلی دیگه که دوست ندارم بگم در این رشته علاقه دارم وگرنه برتری شغلی بین رشته‌های تاپ تجربی و دیگر شغل‌های جامعه هست که از نظر بنده دیدگاه نادرستی می باشد و همه مشاغل قابل احترام هستند و این دیدگاه و برتری رو نسبت به شغلم ندارم.

کاملاً از جایگاه رفیع آن هم در این دنیا و آن دنیا مطلع هستم، صرفاً جهت علاقه و استعدادم تمایل  به ادامه دارم، معلم پر استعداد، پر دانش و ... ، دانش آموزان نابغه تربیت می کند این اصول فکری من هست. 

و آیا اگر امکانش باشه چطور می تونم اقدام کنم، از آموزش پرورش و مراحل پیش رو و اطلاعی دارید  یا تجربه‌ای شنیدید ممنون می شم مطرح  کنید. 

سپاس از اعضای محترم خانواده  برتر


مرتبط :

نمیخوام در مقطع ابتدایی بمونم، دلم میخواد مقاطع بالاتر تدریس کنم

دانشجو معلمان قبل از پایان تعهد خدمت می توانند دوباره در کنکور شرکت کنند؟

دوباره هوایی شدم که کنکور بدم و رشته ام رو عوض کنم

انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

تحصیل در دانشگاه فرهنگیان منو قانع نمیکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل فرهنگیان (۱۳ مطلب مشابه)