سلام

من دانشجوی رشته علوم تربیتی گرایش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان هستم، مستقیم بدون گفتن هیچ حرف اضافه ای میرم سراغ اصل مطلب . 

سوال رو با گذاشتن شماره کنارشون بیان میکنم ممنون میشم موقع کمک شماره بذارید؛

1- شرایط ادامه تحصیل و حتی رشته های این گرایشی که من هستم چیه ، یعنی میشه برای گرفتن ارشد برم دانشگاه های پایتخت ؟ به چه صورت و با چه شرایطی ؟

2- برای دانشجو معلمان کار و یا ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج کشور مقدور هست ؟ با چه شرایطی ؟

3- یکی از شرایط سوال دوم تقویت زبان هست و داشتن مدرک معتبر، چه کنم ؟ کجا  برم ؟ چه آموزشگاه و کانون و کلاس و ... از همه معتبر تره ؟ 

خیلی سردرگم هستم و دنبال راه های پیشرفت ... چون این دانشگاه و شرایطش قانع نمیکنه منو، من دوست دارم دنیا ها و شرایط دیگه رو تجربه کنم نه یک زندگی معمولی توی یک دانشگاه معمولی


مرتبط :

دانشجو معلمان قبل از پایان تعهد خدمت می توانند دوباره در کنکور شرکت کنند؟

دوباره هوایی شدم که کنکور بدم و رشته ام رو عوض کنم

انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل در خارج (۲۷ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)