سلام دوستان
من ان شاء الله سال بعد از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل میشم. به معلمی خیلی علاقه دارم خیلی زیادا. ولی حسرت پزشکی هم به دلم مونده. تو دبیرستان درسم فوق العاده بود بطوریکه الان خیلی از درسا بدون مرور یادمه. احساس میکنم استعدادمو ازش استفاده نکردم (نگید اعتماد به سقف داری! چون واقعا درسم خوب بود ولی واسه کنکور نخوندم بنا به دلایلی)
وقتی نظر بقیه رو می پرسم میگن دیگه دوباره کاری نکن.همین رشته خودتو تا دکترا برو.
بدجور تو دو راهیم.نمیدونم چیکار کنم.

در ضمن قبلا یه قانونی بود به اسم مامور به تحصیل که معلمایی که پزشکی و دندون و اینا قبول میشدن میرفتن پزشکی رو میخوندن ولی همچنان استخدام آموزش و پرورش بودن و بعد از اتمام تحصیل توی ارگان های مربوط به آ.پ فعالیت میکردن. نمیدونم این فرصت بازم هست یا نه. در ضمن نمیدونم که سال اول بعد از فارغ التحصیلی میتونم برم رشته دیگه یا باید 8 سال تعهد که دادیم تموم شه...
خواهر برادرا لطفا هرکی اطلاعات داره توی این موارد بگه. اگرم خودتون نمی دونید بگید که از کجا میتونم این اطلاعات و بگیرم.ممنون.


پیشنهاد:

همه دوستانم دارن پزشکی می خونن ولی من تربیت معلم قبول شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)