سلام

کسی هست که بدونه با وجود قبولی در دانشگاه روزانه آیا امکان شرکت مجدد در کنکور سراسری وجود داره یا نه ؟

من شنیدم قبول شدگان در دانشگاه های سراسری  کنکور 97 امکان شرکت در کنکور 98 رو دارن اما فقط حق انتخاب رشته در دانشگاه آزاد رو دارن اما پذیرش در سراسری روزانه یه سری شرط هایی داره که من تا حدودی میدونم و مطمئن نیستم .

مثلا در سایت کنکور نوشته بود این افراد که در سال 97 پذیرفته شدن باید یه ترم رو بخونن اما تو بهمن انصراف بدن تا بتونن در کنکور 98 شرکت کنن .

ممنون میشم راهنماییم کنین اگه یه چنین تجربه ای داشتین یا شنیدین در اختیارم بذارین.


مرتبط :

دانشجو معلمان قبل از پایان تعهد خدمت می توانند دوباره در کنکور شرکت کنند؟

دوباره هوایی شدم که کنکور بدم و رشته ام رو عوض کنم

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

تحصیل در دانشگاه فرهنگیان منو قانع نمیکنه


مرتبط:

5 سال پیش بعد از 3 ترم، دیگه نتونستم دانشگاه برم

دو ترم دانشگاه نرفتم ، انصرافی محسوب میشم ؟

چند بار میشه از تحصیل در دانشگاه انصراف داد؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) انصراف از دانشگاه (۵ مطلب مشابه)