سلام خدمت خیرخواهان گرامی

من دختری ۲۶ ساله ام با سابقه یه نامزدی ناموفق. خواستگاری دارم با این شرح؛

اول و مهم‌تر اینکه در هر موقعیتی بحث داداشش و زن داداشش رو پیش میکشه. می پرسم محرم نا محرمی رو چقدر رعایت می‌کنی؟ 

میگه مثلاً زن داداشم با همه دست میده و خیلی وضعش فجیعه فلان شغل رو هم داره. (خب وقتی جلسه اول وقتی تمام خانواده ش رو معرفی کرده و شغل شون گفته چرا دوباره این رو تکرار می کنه در حالی که ربطی هم به بحث نداره). 

یا مثلاً یه بار که بحث تحصیل بود (تحصیلات خودش پایینه) می‌گفت زن داداشم که اسمش فلانه تو سرشون بود که برن خارج اما نشد. (خب اینکه عروس شون چه فکری داشته به ما چه ربطی داره!) نمی دونم چرا خیلی رو اون ها تاکید داره (میگم نکنه منو با زن داداشش مقایسه کنه) در حالی که اعتیاد برادر دیگه ش رو مطرح نکرده و همچنین سابقه اعتیاد خودش رو که قبلاً داشته و ترک کرده.

و من از واسطه شنیدم. بهش گفتم گفت نمی خواستم با گفتنش اذیت شی. و از من سوال زیادی نپرسیده میگه سوالی نداره و هر سؤالی هم می‌پرسیدم با خنده و بی اهمیتی پاسخ می‌داد. و یه چیز دیگه اینکه من درونگرام و ایشون برون‌گرا. 

یه کم از نکات مثبتش که بگم اینکه مسئله گذشته من براش مهم نیست. مثل خودم رفتار ساده و بی غل و غشی داشت. کاری هست و پدر مادر خوبی داره و مادرش هم منو خیلی پسندیده. از لحاظ خانوادگی و فرهنگی هم کفو هستیم. به واسطه دو دل بودنم استخاره کردم و بد اومد و گفت هم کفو نیستید و حرف هم دیگه رو نمی فهمید. 

منم رد کردم اما مادرش دوباره اومد باهام صحبت کرد و گفت دوباره فکر کنم و حالا اطرافیان فشار آوردن که مورد خوبی هست رد نکن. خودم غیر همه اینها حس می‌کنم آماده ازدواج نیستم از لحاظ دردسرهاش و مراسماتش. دارم دیوونه می شم نمی دونم چه کار کنم؟


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)