سلام

می خوام همین اول از دردم بگم، از دردی که خیلی وقته داره آزارم میده، دردی که درمونش فقط دست خداست، من تو این وبلاگ خیلی از مشکلاتم رو مطرح کردم، به جواب خیلی هاشون رسیدم، ولی به جواب اصل کاری نرسیدم.

همین طور نمی دونم کی می‌رسم، نمی دونم اصلأ می‌رسم یا نه!، شاید اگه مطالب یا نظر های من و تو وبلاگ دیده باشین، متوجه شدین که درد دل من چیه ...

منم مثل بعضی از بزرگواران اینجا، مشکلم ازدواجه، شاید بعضی از عزیزان بهم بخندن، ولی با این دل شکسته و درب و داغونم یه درخواست عجیب از همه تون دارم، به عنوان خواهر کوچیکتر تون، ممنون می شم این لطف و بهم بکنید.

امسال تصمیم گرفته بودم، شب های قدر بگیرم بخوابم، از بس از همه ی دعاهام نا امید شده بودم، آخه با خودم می‌گفتم، من ۴ سال، شب های قدر، مسجد می‌رفتم و از ته دلم زار می زدم و از خدا حاجتم رو می‌خواستم، ولی هیچ اتفاقی نیافتاد، تازه شاهد ازدواج آدم های اطرافم هم می شدم، که شاید از من خیلی پایین‌تر بودن (به خدا قصد خودستایی ندارم، از لحاظ موقعیتی و بعضی چیزهای دیگه گفتم) 

ولی خدا رو شکر، شیطون رو لعنت کردم و از این تصمیم احمقانه م برگشتم، حالا خواهش من از شما بزرگواران خانواده برتر؛

ازتون می خوام، ازتون خواهش می‌کنم تو این شب های عزیز قدر، اسم من و میون گریه هاتون به زبون بیارین، و به بقیه کسانی که می بینید شون، التماس دعای من و برسونید، می دونم خواسته‌ی خیلی زیادی هست. ولی خواهش می‌کنم، خیلی ...

به خدا هر دعایی برای ازدواج بلد بودم خوندم، هر کاری که از دستم بر می اومده کردم، این آخرین چیزی بود که چند شب پیش وسط گریه ها و التماس هام به خدا به ذهنم رسید، دیگه کاری از دستم بر نمیاد.

ازتون خواهش می‌کنم، دلم خیلی گرفته، خیلی درد می کشم، خیلی ...

جدیدأ خیلی دلم می خواد، بمیرم و این اوضاع رو نبینم، این آخرین درخواست من، خواش می‌کنم، شاید خدا به واسطه دعای شما عزیزان، حاجت من زود تر از موعدش بهم داد.

ممنونم، از همه

دختر دلشکسته، zahra.khanom


مطالب مرتبط :

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

میترسم که شاید قراره تا آخر عمر مجرد بمونم

میخوام ببینم چرا تا حالا حتی مورد قبول یه نفر هم نبودم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دعا ختم چله صلوات برای ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)