من می خوام بلاگر اینستاگرام بشم، یه صفحه داشته باشم که فالور بالا داشته باشه و بعد تبلیغات انجام بدم، فقط نمی دونم موضوع و محتوای صفحه م چی باشه، من یه دختر ۲۳ ساله م، تو بیمارستان کار می‌کنم جزء کادر درمانم، و گاهی آشپزی می‌کنم. 

صفحه م الان هزار تا فالور داره، میانگین کامنتم ۲۰ تاست، لایکم ۳۰۰ تا و ویو استوریم ۶۰۰ تاست، ولی من به این مقدار قانع نیستم، می خوام به حدی برسم که تبلیغات قبول کنم و الکی اینترنت حروم نکرده باشم مثلاً ۱۰۰ کا فالور!

حالا چه چیزی رو پیشنهاد می‌دید، الان خیلی از خانوم ها صفحه روزمرگی دارن داستان آشنایی با شوهرشون رو میذارن آشپزی و گردگیری و ... میذارن و کلی ام فالور دارن و تبلیغات انجام میدن، منم می‌خواستم همین کار رو بکنم بعد گفتم تکراری نباشم، نمی دونم چی ارائه کنم که جذاب و مفید باشه، چیه که مخاطب زیاد داره، به نظرتون اون طور صفحه روزمرگی جذابه؟

الان تو اینستاگرام کلی دستور آشپزی هست صفحه م فقط سمت آشپزی باشه جذابه؟، عکس خونه و تفریح و ظرف و روزمرگی؟

نظرتون رو بگید


خودنمایی در اینستاگرام:

آدم اگه از زندگیش راضیه چرا باید تو فضای مجازی جار بزنه؟

تا کی فخر فروشی و سوزاندن دل بقیه!

با تجمل گرایی دل محرومان رو نسوزانیم

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

فضای مجازی رو جدی نگیرید

چرا بعضی ها تو فضای مجازی عشق شون رو جار میزنن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)