سلام

برای یادگیری مسائل جنسی به توجه به رعایت مسائل شرعی نمیدونم باید چی کار کنم؟، از طرفی شرایط مالی خوب برای تهیه ی کتاب های مختلف رو ندارم. شما کانال تلگرامی نمیشناسید که فایل های صوتی آموزش صحیح مسائل جنسی رو با تکیه بر روایات و دین توضیح بدن؟

یا استاد خبره ای نمیشناسید که تو این زمینه و افزایش آگاهی مردم کار کرده باشه؟ و فایل صوتی بیرون داده باشه، یا هر منبع دیگه ای؟...

من خودم چند وقتیه فایل های صوتی یه روانشناس رو با عنوان تربیت جنسی فرزند گوش میدم ولی اصلا نمیدونم این چیزهایی که میگه مورد تایید دین هم هست یا نه؟، به خاطر همینه که تاکید میکنم لطفا منبعی که معرفی میکنید خودش رو از فیلتر های اسلامی رد کرده باشه و به آگاهی رسیده باشه. احتمالا قبلا بحث شده باشه ولی منابع به روزی معرفی نشده.

مرتبط:

معرفی بهترین و اثرگذارترین کتاب ها در رابطه با ازدواج

معرفی کتاب در زمینه آموزش مسائل زناشویی

معرفی کتاب راهنمایی ازدواج و همسرداری

معرفی کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است


مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نمیخوام حسرت یه رابطه ی جنسی حلال بمونه روی دلم

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

راز اصلی رضایت جنسی آقایان در ازدواج- خانم ها نخوانند


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟

زن باید به نسبت مرد چقدر در روابط جنسی پیش قدم بشه؟

چه کار کنم که برای شوهرم تنوع داشته باشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اطلاعات عمومی جنسی (۱۵ مطلب مشابه)