سلام

یه موضوعی هست شاید به نظر خیلی ها ساده باشه ولی برای من تبدیل به یه معضل بزرگ شده، من با این که ۶ ماهه رانندگی می کنم ولی هنوز درک فضایی درستی از دنده عقب ندارم و یه موضوع ساده که میخوام ماشینم رو صاف کنم جور نمیشه.

اون قدر عقب جلو می کنم ماشین رو که حالم از خودم بد میشه، یه راه حل به من یاد میدین لطفا. همه راه حل ها رو خوندم از اینترنت ولی بازم انگار مشکل دارم، دلم می خواد تو یک یا دو حرکت از پارکینگ بیام بیرون.

یه مطلب دیگه که من کلا درک فضایی و تجسم پایینی دارم بر خلاف سایر انواع هوش هام که بالاست راه حلی برای بالا بردن هوش فضایی دارین؟


مرتبط:

اگه شوهر توانایی رانندگی کردن نداشته باشه، چه مشکلاتی پیش میاد؟

دختری که رانندگی بلد نباشه بی هنره!

می ترسم تنهایی رانندگی کنم


مرتبط با گواهینامه رانندگی:

از گرفتن گواهینامه رانندگی دارم ناامید میشم

موارد جدید یا عجیب موقع امتحان رانندگی

تازه گواهینامه گرفتم، از پارکینگ مون میترسم

تجربیات شما در مورد آزمون شهری گواهینامه رانندگی

چند نکته برای گرفتن گواهینامه رانندگی

تجربیات شما در مورد گرفتن گواهینامه رانندگی

چطور بدون داشتن خودروی شخصی، راننده خوبی بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
در مورد رانندگی (۱۶ مطلب مشابه)