سلام عرض می کنم خدمت شما کاربران محترم خانواده برتر

خانواده برتر در کنار محاسن زیادی که داره، دو ضعف مدت هاست که اون رو رها نکرده، در این مدت بنده سعی کردم مدارا کنم شاید کسانی که از مسببان این دو ضعف هستند به خودشون بیان و با اکثریت کاربران که به قصد کمک در این جا حضور دارند همراه بشن، اما باید بگم زهی خیال باطل!

این دو ضعف مثل نقاط سیاهی هستند در یک صفحه سفید بزرگ که زود به چشم میان و زحمات بقیه رو کم ارزش می کنن. 

مقصر اصلی این دو ضعف بنده هستم، ضعف اول تایید اشتباهی نظرات توهین آمیز، و ضعف دوم تایید نظراتی هست که باعث انحراف بحث میشن.

برای اینکه این دو ضعف برطرف بشه، تصمیم گرفتم با این اتمام حجت، جلوی فعالیت عده ای رو با تائید نکردن نظرات شون بگیرم. همین طور اگه در نظری از عبارات توهین آمیز استفاده شده باشه، اون نظر رو با تاخیر چند روزه و یا حتی یک هفته، سانسور و بعد تائید کنم، اگه کاربر مد نظر اصرار داشت به روش غلط خودش ادامه بده، میره جزء لیست سیاه و نظراتش کلا تائید نمیشه.

نکته ی بعدی در مورد نظراتی هست که کاربران خطاب به همدیگه ارسال می کنن، اگه این نظرات جنبه دوستانه داشته باشه مشکلی نیست، اما اگه حاوی عبارت نامناسب باشه، قانون بالا شامل اون نظرات میشه.

نکته ی سوم، اینه که اسم بردن از سایر کاربران ممنوع شد، مگر این که جنبه دوستانه داشته باشه.

از همه کاربرانی که با هدف کمک کردن در خانواده برتر حضور دارن به سهم خودم تشکر می کنم و همین طور عذرخواهی می کنم از این بابت که ارزش کار شما به خاطر تائید اشتباهی بعضی از نظرات ممکنه کم رنگ شده باشه.

خطاب به اون عده ی قلیل هم عرض می کنم که بهتره وقت خودتون رو جای دیگه هدر بدید، چون از این بعد و با این اتمام حجت ترسی از رعایت حق الناس در مورد شما ندارم


مرتبط:

نظرات منتقدان ناشناس تایید نشه!

کسانی که در بخش نظرات درگیر میشن، وقتش نشده تغییر کنن ؟

نقد عقاید در خانواده برتر

آتش بس در جنگ بین دختران و پسران خانواده برتری

یک توصیه به مشارکت کنندگان در بخش نظرات پست ها

نشانه های بی فایده بودن بحث

در مقابل کاربرانی که جو رو متشنج می کنند ایستادگی کنیم

انتقاد از بعضی مشارکت کنندگان در بخش نظرات پست ها

انتقاد از کاربران خانواده برتر

روش تاثیر گذاری واقعی روی طرف مقابل

برخورد با اندک کسانی که آرامش وبلاگ رو به هم میزنند

پیشنهادی بهتر شدن محتوای نظرات شما در خانواده برتر

درخواست کمک برای مدیریت نظرات توهین آمیز

لزومی نداره اگه راه حلی نداریم انرژی منفی روانه زندگی کسی بکنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)