سلام

در ابتدا از همه ی کسانی که طی دیروز و امروز این جا اعصاب شون خورد شد عذرخواهی می کنم، اما این امکان وجود داشت که عصبانی نشید ! حالا عرض می کنم چطور ؛

یکی از اهداف خانواده برتر اینه که علاوه بر مشورت در مورد مشکلات کاربران، عقاید کاربران (در محدوده ای خاص) هم توسط دیگران نقد بشه. در پست هایی که دیروز از "اسقف اعظم" منتشر شد، ایشون اومدن عقیده شون رو مطرح کردند ، مثل کسی که میاد مشکلش رو مطرح میکنه . 

دیروز ایشون پست منتشر کردند، فردا و پس فردا شما یه چیزی به ذهن تون میرسه و می خواید قبل از این که در خانواده، بین دوستان و یا سطح جامعه مطرح کنید، به صورت ناشناس نظر دیگران رو بدونید و اگه دیدید از دید دیگران معقول بود، سر تون رو بالا بگیرید و اون رو آشکارا در جامعه مطرح کنید.

اما اگه دیدید مورد قبول دیگران واقع نشد ، میاید اون عقیده رو چکش کاری می کنید، موارد درست رو تقویت می کنید و موارد نادرست رو اصلاح می کنید و بعدش اگه نیازی بود در جامعه مطرح می کنید .

فایده ش چیه ؟

فایده ش اینه که اعتبار و آبروی ما به خاطر یه عقیده به خطر نمی افته ، چون این جا هیچ کس شما رو با اسم و ... نمیشناسه . احتمالا تا حالا برای خودتون یا دوستان تون پیش اومده که به خاطر یک اشتباه لفظی یا بیان یه عقیده اشتباه در کلاس درس یا ... ، تا مدت ها سوژه خنده و تمسخر اطرافیان شده باشید .

قرار نبوده و نیست که محتوای پست هایی که این جا و یا هر سایت دیگه ای منتشر میشه %100 درست و مورد قبول همه قرار بگیره، گاهی محتوای یک پست مورد قبول کاربران قرار میگیره و گاهی هم %150 ! مخالفت می کنن . 

در پست هایی که یه مشکل مطرح میشه، شما با مشارکت تون به سوال کننده مشورت میدید، باهاش همدردی می کنید و ... ، خب این جا هم یه نفر از افراد جامعه اومده میگه به عقیده ی من ... .

نیازی به اعصاب خوردی و برخورد تند نیست واقعا !

مگه به کسی که مشکلش رو مطرح می کنه نمیگیم این طوری که فکر می کنی نیست ، به نظر من فلان جا اشتباه کردی ، اگه اون کار رو میکردی بهتر بود و ... 

در پست هایی که یه نفر میاد عقیده ش رو مطرح می کنه نمیشه این طوری برخورد کرد ؟

مطالب کاربران، موضوعی هستش که مطالب ارسال شده توسط شما در اون طبقه بندی میشن، اگه روی "مطالب کاربران" کلیک یا اشاره بفرمائید خواهید دید که بیش از 700 پست توسط شما یا سایر کاربران ارسال شده و توسط دیگران نقد شده . 

پس دیروز اتفاق عجیبی رخ نداده، طبق روال معمول ابتدا صفحه سوالات شخصی، بعدش صفحه سوالات غیر شخصی و در ادامه صفحه ارسال مطلب رو بررسی کردم و ... .

بنابراین لطفا لطفا لطفا ...

همون طور که با یک سوال کننده برخورد می کنید با کسانی که عقاید خودشون رو به نقد میذارن هم همون طور برخورد کنید ...، نیازی نیست که با عرض معذرت بگیم پسرم چند سالته؟! ماذا فازا ؟! عقده ای ! و ... 

تصور کنید فردا خود شما بخواید طرز فکرتون رو در معرض نقد بذارید ، دوست دارید چطور با شما برخورد بشه ؟! دوست دارید اگه عقیده ی شما از دید دیگران اشتباه بود بگن؛

باز مدارس تعطیل شد و یه عده کم سن و سال ریختند توو خانواده برتر ...؟!

موفق باشید 


مرتبط:

کسانی که در بخش نظرات درگیر میشن، وقتش نشده تغییر کنن ؟

آتش بس در جنگ بین دختران و پسران خانواده برتری

یک توصیه به مشارکت کنندگان در بخش نظرات پست ها

نشانه های بی فایده بودن بحث

در مقابل کاربرانی که جو رو متشنج می کنند ایستادگی کنیم

انتقاد از بعضی مشارکت کنندگان در بخش نظرات پست ها

انتقاد از کاربران خانواده برتر

روش تاثیر گذاری واقعی روی طرف مقابل

برخورد با اندک کسانی که آرامش وبلاگ رو به هم میزنند

پیشنهادی بهتر شدن محتوای نظرات شما در خانواده برتر

درخواست کمک برای مدیریت نظرات توهین آمیز

لزومی نداره اگه راه حلی نداریم انرژی منفی روانه زندگی کسی بکنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)