سلام

پیشنهاد می کنم ابتدا پست "اظهار نظرهای خانم ها در مواقع عصبانیت رو جدی نگیرید" رو بخونید . 

یه نفر در پستی که از خانم ها یا آقایان انتقاد شده، یه نظر جنجالی میذاره، تا حالا فکر کردید هدف اون از نوشتن اون نظر چی هست ؟

بله ممکنه نویسنده ی اون نظر، یه کینه نسبت به جنس مخالف در دل داشته باشه و اون جوری می خواد عقده های خودش رو خالی کنه ، اما یه احتمال قوی تر هم هست .

اونم اینه که ممکنه کسی جو آروم خانواده برتر رو دوست نداشته باشه ، و این طوری می خواد کاربران رو به جون هم بندازه ! آیا به این نکته توجه کرده بودید ؟!

متاسفانه بنده امکان این رو ندارم که بفهمم مثلا اون کسی که نظری تند در پست انتقاد از خانم ها رو گذاشته واقعا پسر هست یا دختر، پس راهی جز تائید اون نظر وجود نداره ، البته اگه توهین آمیز نباشه .

بعضی ها میگن جو وبلاگ در قدیم بهتر بود ، یکی از دلایل بهتر بودن جو در قدیم این بود که کمتر کسی پیدا میشد که بخواد جو آروم وبلاگ رو به هم بزنه ، اما الان ... !

متاسفانه و باز هم متاسفانه بعضی از کاربران ممکنه در دام چنین افرادی گرفتار بشن و با هدف دفاع از هم جنسان خودش، در زمین بازی شخصی که قصد بر هم زدن جو وبلاگ رو داره بازی می کنن . در ادامه ممکنه افرادی دیگه هم وارد دعوا بشن ! در حالی که ممکنه شخصی که خودش رو خانم معرفی کرده و در دفاع از خانم ها یه نظر تند گذاشته، واقعا دختر نباشه !!! در واقع ممکنه خانمی که اسیر جو سازی اون شخص شده، نه تنها از خانم ها دفاع نکرده ، بلکه زمینه ای رو فراهم می کنه که از خانم ها بیشتر انتقاد بشه !

همون طور که در پست معرفی شده در بالا ذکر کردم ، ممکن هم هست که کسی از سر عصبانیت یه حرفی بزنه . بهترین رفتار با نظراتی که با عصبانیت و یا با قصد بر هم زدن جو آروم وبلاگ ارسال میشن ، فقط سکوت هست و بس !

کسی که می خواد جو بین افراد یک گروه رو به هم بزنه ، میاد یه آتیشی روشن میکنه و کنار می ایسته ، حالا هر چه تعداد بیشتری با آتیش اون بسوزن ، تشویق میشه که کارش رو بیشتر ادامه بده . اما اگه یکی از افراد گروه وقتی آتیش رو دید خاموشش کنه ، یا سایر افراد به فتنه ای که به پا شده توجه نکنن ، اون شخص هم برای راه اندازی فتنه بعدی کمتر تشویق میشه !

متاسفانه همه کاربران خانواده برتر افراد خوبی نیستند، بعضی ها مشکل اخلاقی دارن ، بعضی ها فحاش هستند و ... ، خاصیت تائید نظرات باعث شده چشم مبارک شما کمتر شاهد فحاشی های ناموسی و رکیک باشه . 

به عنوان یه برادر کوچکتر که سعی داره با کمک خود شما، فضای سالمی رو برای شما فراهم کنه، از همه ی کاربران علاقمند به بقای خانواده برتر ، خواهش می کنم که اسیر جوسازی های بعضی ها نشید . 

بنابراین اگه نظری دیدید که حس کردید نباید تائید میشد ، کافیه بدون این که اعصاب خودتون رو خورد کنید و عمرتون رو برای شرکت در بازی اون هدر بدید و باعث و بانی یک دعوا در خانواده برتر بشید ، در بخش نظرات همون پست به بنده اطلاع بدید تا اون نظر رو بازبینی کنم .

موفق باشید


مرتبط:

تا حالا دنیا رو از چشم جنس مخالف دیدید؟

هیچ کس با دعوا با کلاس تر جلوه نمیکنه

پسر و دختر هر دو آفریده ی خدا هستند

نحوه رفتار در یه جمع ضد زن چه طور باید باشه ؟

چطور باید با مرد ستیزی بعضی از خانم ها رفتار کرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)