پسری حدود 27 هستم که تا حالا دستم به هیچ دختری نخورده، دلیلش هم مسائل اعتقادی و شاید هم ترس و نداشتن وقت کافی باشه، چون همه ش درگیر درس و کار بودم. 

من تو خیلی از پست های خانواده برتر دیدم کامنت هایی را که نوشته بودن پاک بودن دیگه ارزشی نداره یا حتی نوشته بودن پاک موندن پسر تا این سن نشانه بیماریه!، یا دیدم افراد متاهلی را که از اینکه تو دوران مجردی با دختری رابطه نداشتن پشیمون بودن!

شرایطم هم اینطور نیست نتونم ازدواج کنم، ولی ممکنه بعد از ازدواج پشیمون بشم که چرا دوران مجردی پاک موندم.

مرتبط:

گاهی از اینکه به پاک زندگی کردن ادامه بدم شک می کنم!

آیا سر نوشت منه پسر مجرد که تا الان پاک بودم باید این باشه؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه

من دیگه لایق ازدواج با یه پسر پاک نیستم؟

نشانه های یک مرد پاک چیه؟


پیشنهاد:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن ؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست

چکار کنم که یه خواستگار مذهبی سمتم بیاد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل پسران حدود ۳۰ سال (۴۲ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)