سلام دوستان خواهش میکنم پستم رو تا آخر بخونین لطفا ممنونم

دوستان وقتی تو گوگل کلید واژه (آرایش مخفی) رو نوشتم نیاورد. به همین دلیل به پست گذاشتم. دوستان کسی هست که نحوه ی انجام آرایش مخفی به صورت روزانه رو بلد باشه؟ (از این آرایش ها که اصولی هستن و خیلی جلوه ی طبیعی دارن و ماهرانه و حرفه ای هستند ولی خیلی نا محسوس و پنهان هستن و خیلی چهره رو قشنگ میکنن و وقتی به صورت طرف نگاه می کنی فکر میکنی هیچ آرایشی نکرده در صورتی که حرفه ای و مخفی آرایش کرده.) سوالاتم این ها هستند:

1- میشه لطفا مرحله به مرحله و صفر تا صد نحوه انجام آرایش مخفی رو بهم یاد بدین؟

می خوام آرایشم مخفی و به صورت روزانه باشه که هر وقت رفتم بیرون، مجلس و مهمونی (آخه ما خیلی مهمونی میریم و مهمونم خیلی زیاد و تند تند میاد) اون مدلی مخفی و نامحسوس آرایش کنم ولی به چشم نیاد و جلب توجه نکنه اما خیلی قشنگ نشونم بده

2- چون میخوام روزانه آرایش مخفی کنم میشه لطفا لوازم آرایش سبکی معرفی کنین که به پوستم رو هم آسیب نزنه. خواهش میکنم بگین برای آرایش مخفی و گریم مخفی به صورت روزانه به چه لوازم آرایشی احتیاج دارم و مارک لوازم آرایشی با کیفیت و خوب ولی با هزینه پایین بهم معرفی کنین؟ 

منظورم اینه که میشه لطفا دونه دونه بگین که برای ریمل خوب که توش خورده مژه داره و مژه ها رو فوق العاده بلند و حجیم در حد مژه مصنوعی میکنه چه مارکی برای ضد آفتاب رنگی چه مارکی و چه شماره ای و برای کانتور بینی با کیفیت و قیمت پایین چه رنگی و ... .

برای بقیه لوازم آرایش برای گریم مخفی چه مارکی عالی و با کیفیت با قیمت پایین وجود داره؟ و میشه اینم توضیح بدین که فلان لوازم آرایشی مایعش یا جامدش یا پودریش کدوم بهتره و هر لوازم آرایشی کدوم برندش خوبه و قیمتش مناسب باشه؟

من برای برآورده شدن آرزوهاتون و حل شدن مشکلاتتون دعا میکنم و دعای توسل میخونم و آیه الکرسی میفرستم شما هم اگه دوست داشتین واسه حاجت رواییم و حل شدن مشکلاتم لطفا از ته دل یه صلوات مهمونم کنین و دعام کنین.

خیلی ممنونم از همه تون، در پناه خدا، اجرتون با خدا

التماس دعا


مرتبط:

تجربه شما از محصولات لوازم آرایشی بهداشتی

آیا کرم روشن کننده ای هست که رنگ ملایم داشته باشه؟

معرفی مارک خوب لوازم آرایش صورت

معرفی کرمی که مثل پنکیک پوشانندگی داشته باشه

مشورت در خرید مواد آرایشی

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

هیچ لوازم آرایشی ای روی پوستم نمیشینه

معرفی محصولات آرایشی خارجی با کیفیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) آرایش کردن (۸ مطلب مشابه)